Skip to main content

Beste Mensen,

 

Ik had afgelopen maand mijn internet abonnement bij KPN opgezegd. Alles goed gegaan tot ik nog een extra brief van ze ontving op 15 December: “Beste Mr, Mevr, asjeblieft de modum terugsturen binnen twee weken”. De datum van versturing was 4 December… 

 

Ben ik nu te laat omdat PostNL het druk heeft? Kan ik het later inleveren omdat geen van de PostNL locaties in de omgeving open is door de lockdown?

 

Net als KPN vind ik duurzaamheid ontzettend belangrijk, maar ik wil niet extra betalen door de fouten van anderen.

 

Nee hoor gewoon opsturen als je tijd hebt.


Bewaar het inlever bewijs heel goed zodat je altijd een bewijs kan aanleveren 

En ja als het enigszins kan moet deze binnen een bepaalde periode retour omdat het anders op je eind factuur beland.

 


Zou er eerlijk gezegd niet te lang meer mee wachten, het is algemeen bekend dat de bruikleen goederen retour moeten als je abonnement is afgelopen.

Voor hetzelfde brengt men het niet ontvangen modem in rekening 


Welkom op het forum @Ik heb een vraag... 

Dat deze brief zo laat bij jou bezorgd is, daar kan jij natuurlijk niets aan doen. Als je alles inmiddels op hebt gestuurd is er echter niets aan de hand hoor :slight_smile: Mocht je toch een herinnering krijgen over het nog niet verstuurd hebben van de apparatuur, trek je dan weer even aan de bel hier? Dan zal ik de situatie uitleggen aan onze logistieke afdeling zodat je er geen gedoe mee krijgt!