Skip to main content

Beste KPN-medewerker,

Hoewel ik op dit moment geen KPN-diensten afneem (maar wel die van KPN-dochter XS4ALL) ben ik uiteraard afhankelijk van het KPN-koper en het bijbehorende ISRA-punt. Het is om die reden dat ik via dit forum daarover een vraag wil stellen, met hopelijk een antwoord. Op mijn adres komen de KANVAS-adressen namelijk niet overeen met de adressen in het BAG-register. (Basisregistratie Adressen en Gebouwen).

Een beetje achtergrond: ik woon in een oud pand dat in de loop der tijd is opgesplitst in meerdere woningen. Vanwege een ingrijpende verbouwing door de huiseigenaar op de benedenverdiepingen (ik woon op de bovenste etage) heb ik eindelijk - met toestemming van de eigenaar - de mogelijkheid gekregen het tweede aderpaar van het ISRA-punt naar mijn etage te geleiden.

Graag zou ik dit tweede aderpaar willen gebruiken bij mijn huidige VDSL-verbinding, om op die manier hogere snelheden te bereiken. Maar dan moeten de adressen wel juist zijn om onnodige verwarring te voorkomen.

Ik beschik verder over de Service-ID's van beide aderparen en kan uiteraard verdere toelichting geven. Kunt u mij helpen?

 

Met vriendelijke groet,

Rene van Engeland

 

Hi Rene, welkom hier. 

Ik wil best helpen en ben ook benieuwd naar hoe dit precies zit. 

1 tegenslag wel, jij zit nu bij XS4ALL, dus ik heb helemaal geen inzage in jouw gegevens. Heb je al contact gehad met XS4ALL? 


Dag Alex,

 

Dankjewel, en wat betreft jouw toegang tot mijn gegevens: dat realiseer ik me. Wellicht is het beter als ik het toch eerst via XS4ALL probeer en hier terugkom mocht het daar niet lukken?


Dag Alex,

 

Dankjewel, en wat betreft jouw toegang tot mijn gegevens: dat realiseer ik me. Wellicht is het beter als ik het toch eerst via XS4ALL probeer en hier terugkom mocht het daar niet lukken?

Nou, zelfs dan kan ik weinig voor je doen. Ik weet wel dat XS4ALL een meer dan prima helpdesk heeft!