Skip to main content

Hallo, 

 

Ik heb Internet aangevraagd in mijn nieuwe woning in Gouda. Hiervoor zou ik op 2 maart Glasvezel internet krijgen. Op 3 maart werd ik gebeld dat dit nog niet mogelijk was. Daardoor zou een tussentijdse oplossing worden geboden. De modem is opgestuurd en de monteur komt morgen daarvoor langs. In tussentijd is aangeboden om een Direct Online pakket met 1000GB op te sturen. Dit pakket heb ik afgelopen zaterdag opgehaald. Sinds toen meerdere malen aan de telefoon gehangen met de klantenservice, maar tot op heden nog steeds geen internet/wifi connectie. Wel heb ik al 2x (en een 3e keer sluit ik ook niet uit) 15 euro moeten uitgeven aan mijn huidige T Mobile provider, om normaal internet op mijn telefoon te hebben (door gebrek aan wifi). Ik wil graag die 30 euro terug ontvangen ter compensatie + nog de 15 euro extra (aangezien mijn nieuwe maand abonnement pas in gaat op 28 maart en ik tot die tijd wel gewoon internet op mijn telefoon wil hebben. 

 

Groeten, Esther van Gestel

Hi @EsthervanGestel! Welkom op het forum.

Dat is een vervelende situatie. Ik help je graag met het Direct Online pakket als dat nog nodig is. 

Als je bij KPN iets betaalt en door fout van onze kant daar niks voor terugkrijgt dan kan ik voor je vergoeden. Maar ik kan helaas geen vergoeding aanbieden voor kosten die je zelf gemaakt hebt.