Skip to main content

Geachte ,

al meer dan 2 jaar heb ik kpn compleet en ik die 2 jaar zijn er zeer veel problemen geweest met wegvallend internet. 7 monteurs gehad, 3 modems, nieuwe aansluitingen, 2x grondwerk straat opengelegd. Uiteindelijk is de kpn storingsexpert Nouri erachter gekomen dat er interspraak was via een telefoon in een lift een straat verderop. Alles werkt nu gelukkig weer. Maar ik heb 2 jaar lang meer dan 60 euro/mnd betaald voor extreem slecht internet. De storingsexpert zei dat ik in aanmerking kom voor een coulanceregeling. Daar maak ik graag gebruik van.

Welkom op het forum @BabeRuth!

Heel erg fijn dat deze bijzondere oorzaak is gevonden en dat het nu eindelijk in orde is met je lijn! Heeft de storingsexpert ook aangegeven wat hiervoor de vervolgstappen zouden moeten zijn? Via de ‘gewone klantenservice’ waar wij forum moderators ook onder vallen, kunnen we hier geen coulance voor toekennen, ik ben dus benieuwd of aan is gegeven welke weg je hier voor moet bewandelen. Uiteraard wil ik wel even met je meekijken, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


gedaan


Bedankt!

Gek genoeg staat er geen enkele notitie hierover in ons belsysteem, ik zie enkel de notitie van de storingsexpert van eind juni, waarbij hij aangeeft dat de lift de boosdoener bleek te zijn. Gelukkig heb ik een collega kunnen vinden die in het monteurssysteem kan en die heeft me uitgelegd wat er allemaal precies is gebeurd!

Hij kon vinden dat er in oktober 2018 voor het eerst een storingsbon voor je aan is gemaakt, en dat er tot eind juni meerdere monteurs voor je aan de slag zijn geweest. Heel fijn dat de oorzaak van alle ellende na deze lange zoektocht eindelijk gevonden is! Aangezien het hier aan een lift lag, was KPN zelf niet de veroorzaker van de problemen, daardoor horen we eigenlijk geen vergoeding/coulance toe te kennen. Ik begrijp dat de storingsexpert hier wel iets over gezegd heeft en ben nog steeds benieuwd of hij ook bij je aan heeft gegeven hoe je die coulance aan kon vragen? Hoor het graag!


 

​Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het je via een andere weg gelukt is om dit te regelen! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile:


Beste,

Zo snel was ik niet….

De storingsexpert heeft niet aangegeven hoe ik dit moest aanvragen.

Maar ik kan hem bellen en vragen naar de juiste weg.

groet

 

Roger


Maar ik kan hem bellen en vragen naar de juiste weg.

Heel graag, dan kan ik het hopelijk voor je in gang zetten!