Skip to main content

Beste,

 

ik heb zojuist de creditnota ontvangen vanwege mijn overstap naar T-mobile.

 

maar deze is niet correct! Ik had de overstap/opzegging gedaan via T-mobile en die zeiden dat het per 24-10 zou worden opgezegd. En vervolgens is mijn abonnement pas per 05-11 opgezegd en de creditnota is ook vanaf 05-11.

 

maar ik vind het nu een beetje raar dat ik moet gaan betalen, omdat jullie er 12 dagen over doen om het een keertje te verwerken…

 

graag ontvang ik een creditnota voor de gehele periode dus vanaf 24-10. Ik kan er namelijk niks aan doen dat jullie zo mega veel tijd nodig hebben om even een abonnement op te zeggen…

 

zie graag een reactie met nieuwe creditnota tegemoet!

 

mvg

Dani

Hoi @Dani1997,

Wat vervelend dat jij het idee hebt dat de credit nota niet klopt. 

Heb je gebruik gemaakt van de overstap service van T-mobile? In dat geval gaan wij uit van de informatie die wij van T-mobile hebben ontvangen, en zijn zij verantwoordelijk voor een eventuele te late opzegging. Als je geen gebruik hebt gemaakt de overstap service heb je van ons een bevestiging ontvangen met daarin een definitieve opzegdatum, deze hoort overeen te komen met de datum genoemd in de credit nota. 

Ik zoek het graag voor je uit, zou je voor mij jouw postcode en huisnummer willen toevoegen aan jouw profiel? Dan kijk ik met je mee. 


Beetje raar want t-mobile heeft het gewoon optijd doorgezet hebben ze mij ook laten weten..

 

heb die gegevens aan profiel toegevoegd!


ik heb zelfs van kpn zelf een mail gehad dat het de 29ste wordt! Dus dan is het niet eerlijk dat het pas vanaf 05-11 wordt gecrediteerd vanaf 29-10.

mocht dit niet gebeuren dan zal ik verdere stappen moeten nemen, want dit is gewoon pure oplichting!


Hoi @Dani1997, bedankt voor het toevoegen van jouw gegevens en het bijvoegen van de email.

Ik zie dat je gebruik maakt van de overstap desk van T-Mobile.

De ‘overstap service’ is een afspraak tussen providers waarbij de nieuwe provider verantwoordelijk is voor een goed verloop. Wanneer de verbinding bij de nieuwe provider actief is krijgt de oude provider een seintje en zegt de oude provider per direct jouw abonnement op. Wanneer dit niet op tijd wordt doorgegeven kun je het eventuele teveel betaalde bedrag op jouw nieuwe provider verhalen. 

Als je de mail goed leest, zie je dat er staat "verwachte overstapdatum". Dit houdt in dat het hier om een indicatie gaat die wij van T-Mobile hebben doorgekregen. De daadwerkelijk opzegging gebeurt wanneer T-Mobile ons bericht dat alles gereed is. Hier zit verder geen verwerkingstijd over en gebeurt per direct. 

De fout zit hier dus in de datum die wij van T-Mobile hebben doorgekregen, ik kan hier helaas dus niks voor je in crediteren. T-Mobile zou dit hoogstwaarschijnlijk wel voor jou moeten kunnen. 

Ik hoop hiermee je vraag te hebben beantwoord, als ik nog iets voor je kan doen hoor ik het graag. 


Reageer