Skip to main content

Hai,

Na een aantal vergeefse telefonische pogingen probeer ik het nu via het forum. 

Op 16 maart is onterecht 149 euro extra gefactureerd voor een superwifipunt dat ik niet heb besteld noch gekregen.

Op 18 maart, 2 april en in mei heb ik gebeld met het verzoek dit bedrag terug te krijgen.
Iedere keer moet ik weer mijn verhaal uitleggen en de medewerker aan de lijn overtuigen dat er toch echt iets fout is met de factuur. Iedere keer krijg ik uiteindelijk gelijk en wordt gezegd ‘misschien met de volgende factuur’. Tot zover niet gebeurd.

Ik zou zelfs teruggebeld worden met een belafspraak, ook dit is niet gebeurd.
 

Het is allemaal niet humeurverhogend. Omdat ik er niet zo'n zin meer in heb om steeds te moeten bellen en mijn verhaal uit te leggen probeer ik het zo: mij is creditering van 149 euro beloofd, maar dat gebeurt maar niet. Kunnen jullie mij helpen en zorgen dat ik mijn geld terugkrijg?

Dat zou erg fijn zijn.

Dank alvast, groet Nelleke

 

 

Het steeds opnieuw uitleggen kan ingekort worden door de kpn medewerker de uitgaande correspondentie na te laten kijken, verzending en Trace & Trace van superwifipunten.  Als daar niets over te vinden is dan is het niet gebeurt.  KPN medewerkers mogen dat bedrag niet zelfstandig crediteren,  ze hebben daar toestemming voor nodig. Advies is dan ook de terugbelafspraak bindend te maken, noteer de naam van de medewerker en spreek  een exacte tijd af. Dit zou eigenlijk vrij simpel moeten verlopen. Jammer dat het nu niet goed gaat. Succes!


Hai, dank voor je reactie.

Klopt, ik hoor de medewerkers hardop zeggen dat ze correspondentie lezen. En dan stellen ze toch nog controlevragen, of willen het zelf ook even checken, ik weet het niet. Voelt toch wat als ‘weer uitleggen'. Track and trace is een goeie, daar had ik nog niet aan gedacht.

De belafspraak was met een naam en tijdstip, er is gewoon niet gebeld, terwijl ik klaarzat.

De medewerkers zelf zijn erg aardig en doen erg hun best, en mij werd idd uitgelegd dat ze zelf zo'n groot bedrag niet mogen crediteren en verder niets kunnen inzien.

Ik hoop dat ik via een medewerker op dit forum meer duidelijkheid kan krijgen wanneer het geld wordt gecrediteerd. Telefonisch gaat t wat stroef, ondanks de goede bedoelingen.


Ha @Nllk68, welkom! Ik kan me goed voorstellen dat je er wel klaar mee bent inderdaad! Ik kijk graag met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik wat ik kan vinden. Het klopt dat we zelf zo'n bedrag niet kunnen crediteren, maar via de leidinggevende kan dit wel gewoon. Dus daar zou het niet aan moeten liggen! 


Ha @Marcia_ , fijn dat je 'm oppakt en mee wilt kijken.

Zojuist alles aangevuld, hoor graag verder

Groet,

Nelleke


Nou, volgens mij moet dit inderdaad niet zo moeilijk zijn als ik het zo zie 🙂. Ik heb149 euro laten crediteren en dit wordt op de volgende factuur in mindering gebracht! Excuses dat het zo lang heeft moeten duren. 


@Marcia_ superbedankt! Ik wacht nog even met een vreugdedans tot de volgende factuur. Maar voor nu alvast bedankt voor de moeite!

Groet Nelleke


@Marcia_ het is gelukt! Ik heb mijn geld terug. Superbedankt voor je bemiddeling :-)


Top 🙂. Jij bedankt dat je het nog even liet weten!