Skip to main content

Vandaag 16 april heb ik de brief en doos ontvangen voor het retourneren van de kpn modem en tv ontvanger. 

In de brief staat dat ik binnen 2 weken na dagtekening van deze brief de apparatuur terug moet sturen. De dagtekening van de brief is 12 april... twee weken verder is dan 26 april. 

In de mail waarin bevestigd wordt dat ik het abonnement opzeg staat dat het abonnement stopt op 11 mei dat is 2 weken later dan de uiterlijke inleverdatum…

 

Mijn vraag: kan de inleverdatum van de apparatuur verlaat worden?

@Fenna95  Gaat niet helemaal naar wens, dus. Dit dient een moderator van KPN op te pikken, die in de systemen kan kijken hoe het zit. Als u uw klantgegevens invult op het profiel alhier, kan de moderator er direct mee aan de slag. Moderators zijn de enigen die die klantgegevens kunnen zien, anders niemand.


Dag @Fenna95! Goed dat je dit hier even meldt. Over het algemeen is het niet erg als de apparatuur wat later binnenkomt. Je krijgt na ongeveer twee weken een herinnering per mail. Er zullen geen kosten in rekening gebracht worden omdat wij ook kunnen zien dat je abonnement nog loopt. Ik kan uiteraard even met je meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. 


Hoi beide,

Bedankt voor jullie antwoord. Ik heb ook iemand gesproken aan de telefoon die mij van hetzelfde verzekerde. Mijn vraag is beantwoord. 

Dank voor jullie hulp.