Skip to main content

Hoi, ik ervaar de laatste 6 maanden wegvallende verbinding, ongeveer 3 a 4 keer per dag valt de verbinding weg maar komt weer terug na 5-7 min alleen erg jammer als je iets op pauze hebt gezet want dat ben je zo weer kwijt. Er was nog een grote storing in het gebied om Heerhugowaard heen (meerdere steden waren geraakt) binnen de laatste 6 maanden en sindsdien is het probleem bijgekomen. Ik heb nog versie 10 van de router, glasvezel verbinding (box van NT) met 200/200mbit en meerdere keren via de app jullie wifi oplossingstool geprobeerd maar lijkt niet aan mijn huis te liggen

Ik denk dat het modem gereset moet worden. In dit topic staat alles over de Experia V10 Experia Box V10: van specificaties tot instellingen | KPN Community


Ik denk dat het modem gereset moet worden. In dit topic staat alles over de Experia V10 Experia Box V10: van specificaties tot instellingen | KPN Community

Thanks en van de stroom af en opnieuw opstarten is niet hetzelfde?


Dat kunt u eerst proberen, mocht dat geen verbetering geven de reset naar fabrieksinstellingen.

  • Met de resetknop
    Deze zit aan de achterkant in het gaatje tussen de WAN poort en het aansluitpunt voor de stroomkabel. Druk met een dun voorwerp (satéprikker, paperclip) 5-7 seconden in het gaatje tot het powerlampje rood gaat branden. Laat los en wacht af. De Box gaat zich resetten en herstart. Dit duurt ongeveer 10-15 minuten.

Hoi @Ole . Heeft die reset geholpen?

Verder ben ik benieuwd of de hele verbinding uitvalt.