Skip to main content
Beantwoord

Dagelijks korte uitval van internet

• January 20, 2026
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb dagelijks last van een korte uitval van mijn internet. In mijn geval is dat heel vervelend aangezien ik uit mijn videogesprek of playstation potje val. Kan een moderator mij helpen dit op te lossen. Heb het allemaal pas net geinstalleerd maar het werkt niet naar behoren.

Ik hoor het graag!

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@JorisJnsn, wegvallende verbinding is altijd vervelend natuurlijk! Wat valt er precies weg? Heb je het dan over draadloos internet of bekabeld internet? Voordat we meer kunnen zeggen moeten we eerst weten wat de situatie is. Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt.

Zoals Ik_Combineer al zegt kan je hiervoor ook telefonisch contact met ons opnemen, dan kan de verbinding direct samen met jou worden nagekeken. Dat kan het makkelijkste via een terugbelafspraak.

Als het om de wifi verbinding gaat die wegvalt, kan je de tips die we in de Kennisbank noemen ook proberen: 

2 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 20, 2026

Is de ingangsdatum minder dan 14 dagen geleden? Neem dan contact op met KPN voor een installatiemonteur. Dit is binnen 14 dagen volledig kostenloos.

Indien het langer geleden is zou ik alsnog contact opnemen. KPN kan dan je lijn doormeten om te kijken of er iets mis is, en eventueel vanuit daar een monteur aansturen.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 22, 2026

Welkom op de community ​@JorisJnsn, wegvallende verbinding is altijd vervelend natuurlijk! Wat valt er precies weg? Heb je het dan over draadloos internet of bekabeld internet? Voordat we meer kunnen zeggen moeten we eerst weten wat de situatie is. Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt.

Zoals Ik_Combineer al zegt kan je hiervoor ook telefonisch contact met ons opnemen, dan kan de verbinding direct samen met jou worden nagekeken. Dat kan het makkelijkste via een terugbelafspraak.

Als het om de wifi verbinding gaat die wegvalt, kan je de tips die we in de Kennisbank noemen ook proberen: