Skip to main content

Ik heb gister gevraagd mijn noodpakket op te waarderen, nadat de monteur voor de 2de x niet kwam opdagen! Ja ga ik doen! Krijg ik een mail we hebben niet opgewaardeerd je hebt nog 26 gb met 2 kids en 2 volwassen vol op de online filmpjes etc, nu is mijn internet op en kan bellen wat ik wil, maar krijg alleen te horen wij zijn gesloten! Ik wil nu internet!!! Aangezien ik dit gister al heb gevraagd en elke x krijg te horen nee bel op tijd je krijgt dan nieuw terwijl jullie dit dus helemaal niet doen!!!! Leugens allemaal leugens net als dat de monteur mij zou gebeld hebben al 2 weken achter elkaar, nooit gesproken! ik vraag nog om 10:30 staat mijn nummer er goed in en noem hem op ja die staat goed, ik vraag het gister nogmaals wanneer er om 2 uur nog niemand was gekomen, nee je nummer staat verkeerd hierdoor heb Ik al 2 donderdagen thuis zit te wachten! Kostbare werktijd!!!  En al vanaf dag 1 ging het mis want dit noodpakket zou zaterdag bij een afleverpunt komen, nou daar kwam niks en zaten we tot maandag eind middag zonder tv en wifi! Ik ben echt helemaal klaar met jullie, er kan ook geen vriendelijkheid vanaf bij sommige van jullie klantenservice dienst personeel op een enkele na! 
Ik ben nu 3 weken verder en zit nu zonder tv en internet again door jullie slechte service, op dit moment heb ik heel veel spijt dat ik ben overgestapt naar jullie!   

Gewoon nog een keer bellen. 

Reageer