Skip to main content

Wij zijn overgegaan van xs4all naar kpn dus kregen wij ook een nieuwe gratis simkaart van KPN. Bij xs4all kon je het data tegoed maandelijks aanpassen, nu zie ik dat dit meer mogelijk is? Ik heb nu standaard 1 gb tegoed op de data sim maar ik wil regelmatig meer GB's zoals bij xs4all mogelijk was. Is dit niet meer mogelijk? Bij mijn producten bundel opwaarderen komen de opties namelijk niet naar voren. Ik heb  al meerdere keren gekeken afgelopen maanden.

Ik heb hetzelfde probleem, bij xs4all was dit goed geregeld. Ik wacht al maanden op het moment dat een keer de opties naar voren komen :-)

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Hallo @Peter_sim ,

Heb je (of iemand uit jouw huishouden) geen ander mobiel abonnement bij KPN? Dan kun je vanuit dat abonnement MB’s delen naar dat data-nummer. 


Nee ik heb geen ander kpn mobiel nummer, is de optie bundels bijkopen vervallen bij kpn? Het staat wel in het menu maar is niet actief, er staan meerdere vragen hierover op het forum zag ik zojuist niemand heeft een passend antwoord. Het is vervelend want nu moet ik wellicht naar een andere aanbieder.


Hey @Peter_sim, welkom! Het is na de overgang naar KPN helaas niet meer mogelijk om de bundel van deze simkaart aan te passen.

Wel kun je een 1GB NL+EU bundel toevoegen als je meer data nodig hebt. Deze is echter relatief gezien nogal prijzig (€7,99). Dit werkt op het moment voor dit type abonnement (XS4All migratieabonnement) nog niet via de MijnKPN app, maar kan wel via de webversie van de MijnKPN.