Skip to main content
Antwoord

Databundel bij storing niet op alle nummers gekregen

• January 12, 2025
  • 9 reacties
  • 103 keer bekeken

Door een fout bij jullie hebben wij nu tot woensdag een noodpakket qua internet. Echter zou dit op alle nummers zijn die bij jullie bekend zijn. Helaas hebben wij dit niet gekregen op het nummer van de tablet, en juist daar streamen wij nu mee naar de televisie.

Met het streamen gaat het erg hard qua internet bundel dus ik zou graag zien dat wij extra krijgen op de tablet zodat wij wel tv kunnen kijken.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Nanni1996 .  Als die SIM kaart een ‘gewoon’ data kaartje van KPN  is, zouden we daar heel eenvoudig een weekbundel op kunnen zetten.

Hier bij de KPN Community pakken we alleen geen individuele issues op.  Deze ingang is speciaal bedoeld zodat klanten elkaar verder kunnen helpen.

Mijn advies is om even een terugbel afspraak in te plannen en het nummer van je tablet aan de collega door te geven. Die kan er dan vast een bundel voor jou opzetten. Succes!

Contact en klantenservice | KPN  (zie onderaan de pagina )

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 12, 2025

Geen idee of dat kan, ik lees het graag.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 12, 2025

Bij mijn weten worden alleen 06 nummers van de 100 GB bundel voorzien. 

Je kunt dan de Hotspot van je telefoon aanzetten / gebruiken. 

Hoe stream je daarmee naar een televisie? Als dat via chromecast is dan verbruikt juist dié de meeste data. Via de wifi Hotspot van de verbonden telefoon. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 12, 2025

Ik weet dat het ook via mijn telefoon kan maar dat vind ik niet prettig aangezien ik mijn telefoon ook nodig heb voor het werken. De tablet kan ik in de zelfde ruimte houden als mijn televisie. En ja ik moet casten via de Chromecast met mobiele data

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 12, 2025

Maar met welk Hotspot is de Chromecast dan verbonden? Die van de tablet of de telefoon? Chromecast is 3 GB per uur.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 12, 2025

Hotspot via de tablet. Tablet heeft een simkaart met data ook via kpn.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 12, 2025

Tja.

Een moderator zal hier met ca. 48 uur langskomen. 

Je kunt ook morgen even bellen. Of er niet toch een noodbundel op je 0970 nummer kan.

Verbindt tablet en chromecast met de Hotspot van je telefoon. Kun je nog steeds casten vanaf je tablet. 

Telefoon kan meerdere dingen tegelijk hoor.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

DaveA
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN Monteur
  • January 12, 2025

Geen idee of dat kan, ik lees het graag.

Toevallig van de week voor het eerst tegen gekomen dat een klant een noodbundel op tablet/ipad had gekregen, met daarin een simkaart van KPN uiteraard. Dus het zou wel mogelijk moeten zijn. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 12, 2025

Beste ​@kevster je kunt ook data delen, dus als je data op het ene apparaat hebt ontvangen kun je dat delen met een ander apparaat, je tablet bijvoorbeeld.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 15, 2025

Hoi ​@Nanni1996 .  Als die SIM kaart een ‘gewoon’ data kaartje van KPN  is, zouden we daar heel eenvoudig een weekbundel op kunnen zetten.

Hier bij de KPN Community pakken we alleen geen individuele issues op.  Deze ingang is speciaal bedoeld zodat klanten elkaar verder kunnen helpen.

Mijn advies is om even een terugbel afspraak in te plannen en het nummer van je tablet aan de collega door te geven. Die kan er dan vast een bundel voor jou opzetten. Succes!

Contact en klantenservice | KPN  (zie onderaan de pagina )