Skip to main content

Hallo,

 

Ik had een vraag wanneer wordt ik precies aangesloten op glasvezel.

Ik heb me gegevens al aangevuld alleen ik heb nog geen klantnummer voor internet en tv en zo

 

 

Groetjes Alice Meijer

U bent nieuwe klant? Net verhuist? Overgestapt? 


Nieuwe klant


U bent nieuwe klant? Net verhuist? Overgestapt? 

ik ben nieuwe klant en glasvezel is al aangevraagd voor dat het actief is 


Goedemiddag @alice60, op het door ingevulde adres zie ik geen bestelling lopen voor een internetabonnement via KPN. Heb je al wel een bevestiging ontvangen van de gedane bestelling?


Ja dat voor dat het bekend was.


en omdat ik al een mobiele abonnement heb was het goedkoper want ik krijg al €7,50 korting i.v.m. Hussel en ook nog eens €5,00 korting i.v.m. KPN Compleet ik betaal maar €17,50 voor Hussel 2 GB en onbeperkt bellen/sms want die kost normaal €25,00.


Goedemiddag @alice60, op het door ingevulde adres zie ik geen bestelling lopen voor een internetabonnement via KPN. Heb je al wel een bevestiging ontvangen van de gedane bestelling?


en deze email kreeg ik binnen van jullie https://marketing.kpn.com/optiext/optiextension.dll?ID=OguKn9zMO%2BNs0P_qY_WPxLono_5dyBW%2BUv_FNGppeS0MQA1tHys31wlQtSSj_Bswz4JIR8FGOmM_NknZoQ7ABbdFAGeOON


Die email is gewoon marketing. Als je die krijgt kan het nog wel een jaar of langer duren voor dat je er gebruik van kunt maken.

Zijn ze bij u in de buurt al aan het graven? 


Die email is gewoon marketing. Als je die krijgt kan het nog wel een jaar of langer duren voor dat je er gebruik van kunt maken.

Zijn ze bij u in de buurt al aan het graven? 

ze zijn allang klaar


en dit is wat ik kreeg van kpn netwerk.nl https://www.kpnnetwerk.nl/?sc_itemid=%7B399819C4-7A73-46B0-9706-91DB102029E2%7D&sc_lang=nl-NL&sc_pd_view=1&utm_medium=E-MAIL&utm_source=EDM&utm_campaign=EDM_10C_HB_NKL&ec_eq=6S9WlSc4ZCFIJinucg4e5z%2fZk7Lj6%2b6mSABHFPT7bu6TExzKOJW602jktW0dUMwIayi%2fU1jt70w1rOKgUYD%2bKT91Kdj0Ttl22FwrCVu78DrhS03tmtt%2b0wFGsVpzCW8fOyBY3gy4kITIfjBrFgQWyTwD6Z%2b9R7bBGKPQrHaHFUES%2fWb%2b%2fPGsnZ2aQyknicfPkLaFiuEM4X2OSLA%2bx4BxFTwLLWxyKTQqB0bVstOr%2fs41viINtxd416u3zvMCVdVN


@alice60 "We komen binnenkort langs om uw woning aan te sluiten."

Is er al een glasvezelaansluitpunt in uw woning afgemonteerd ? Pas als dat is gedaan en de lijn is opgeleverd in de POP (wijkaansluiting) kunt u gebruik gaan maken van uw abonnement bij KPN.


nog niks


Die email is gewoon marketing. Als je die krijgt kan het nog wel een jaar of langer duren voor dat je er gebruik van kunt maken.

Zijn ze bij u in de buurt al aan het graven? 

ze zijn allang klaar

Ok. 👍

Hoe ziet het er nu bij u in de meterkast uit? Zo?

 


ik zie niks in de meterkast zitten.

 

 


alleen dit zit er nu.

er staat ptt op


alleen dit zit er nu.

er staat ptt op

Dat is geen glasvezel. 

Is er geen kabel bij u binnengebracht? Ligt die misschien nog buiten bij de voordeur ofzo? U zei dat ze al lang klaar zijn.

ze zijn allang klaar

Hoe komt u daar dan bij?


alleen dit zit er nu.

er staat ptt op

Dat is geen glasvezel. 

Is er geen kabel bij u binnengebracht? Ligt die misschien nog buiten bij de voordeur ofzo? U zei dat ze al lang klaar zijn.

ze zijn allang klaar

Hoe komt u daar dan bij?

ik bedoel ze zijn allang klaar met graven.


en dit zeiden ze via twitter op 22 juni 2021 >>» Goedemorgen je chat met Joëlle. Op dit moment is de verwachting dat wij de aansluiting eind juli zullen realiseren in de woning. Onze uitvoerende partij zal nog een afspraakvoorstel sturen.


Dat betreft dan de aansluiting voor glasvezel die ze komen maken in jouw woning. KPNNetwerkNL doet de aanleg hiervan. Dat is iets anders dan een abonnement bij KPN via glasvezel. Zoals al aangegeven zie ik op dit moment alleen een mobiel abonnement bij KPN op jouw naam @alice60 


ik zit te kijken op https://tv.kpn.com/ als ik zeg maar inlog met me moeders email adres en wachtwoord dan kan ik wel al tv kijken.

Hoe kan dat.

en ik ben de zoon van Alice.

 

 

Groetjes David de zoon van Alice


ik zit te kijken op https://tv.kpn.com/ als ik zeg maar inlog met me moeders email adres en wachtwoord dan kan ik wel al tv kijken.

Hoe kan dat.

Wat is daar vreemd aan?

Hoe staat het met glasvezel? Is dat nu al aangelegd? Of nog steeds niet?


15 september wordt het kastje geplaatst @Nick83 


15 september wordt het kastje geplaatst @Nick83 

Ok 👍

En er is nu dus eigenlijk nog geen lopend KPN thuis abonnement? Jullie zitten nu nog bij een andere provider? Ziggo ofzo?


ja nog bij ziggo


Dit zeiden ze via twitter tegen mij >>>>>>» Omdat je tot het abonnement actief is alleen het basiszenderpakket kunt zien, geen betaalde andere zenderpakketten