Skip to main content

Ik heb een nieuw abbo sinds 28 augustus 2021, betaling was mislukt ivm met loon die pas volgende maand word gestort. Normaal zou je 14 dagen krijgen en dan pas een herinnering. Krijg nu op 6 september 10 dagen later bericht via een sms(dit is geen wettelijke betalingsherinnering) dat het was mislukt en dat ik binnen 3 dagen moet betalen. Sinds wanneer moet je bij een herinnering binnen 3 dagen betalen? Na mijn weten heb je altijd 14 dagen de tijd, ik kan nu dus niet betalen omdat ik deze maand al voor mijn andere abbo die nu is afgezegt moest betalen ik kan pas rond de 13e betalen. Wat ik ook gek vind is dat je alleen via automatische incasso kan betalen wat ik dus niet wist. Is het mogelijk om een andere betalings datum te krijgen dus elke maand rond de 13e/14e? 
 

 

Hoi @Eef4340 
Je kunt het beste even bellen 0800 0402 en vragen naar de afdeling Collections dan heb je gelijk de goede afdeling te pakken.


Welkom op het KPN Forum, @Eef4340  en dank je wel voor het stellen van je vraag. Het werkt hier wel iets anders dan bij de klantenservice. Het KPN Forum is er op gericht dat klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. . Een moderator zorgt dat gesprekken op het Forum netjes verlopen en dat alle informatie snel vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan een antwoord, maar iedereen die het topic vindt. Als je er met de andere forumleden echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meedenken, maar onze community heeft veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. 

Onze forumleden kunnen je met bijna alles helpen, maar meekijken naar facturen en andere zaken waar privacy gerelateerde informatie in voorkomt lukt uiteraard niet. De factuurdatum kun je zelf aanpassen, via dit formulier op onze site. Mocht dat niet lukken, dan ben je ook snel geholpen door te bellen met de klantenservice (0800-0402) of door het starten van een chat via de website. Via die weg kan een medewerker van KPN direct en persoonlijk met je meekijken en je helpen om de betaaldatum te wijzigen. 

Â