Skip to main content

Geachte heer/mevrouw, 

Vorige maand heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker van kpn. Hierbij is er een maandelijkse korting afgesproken. Ik vond het namelijk onterecht dat een bestaande klant nooit korting krijgt, terwijl een nieuwe klant wel in aanmerking komt voor de mooiste aanbiedingen. Helaas is deze korting nog niet verwerkt in de factuur, terwijl dit wel was afgesproken. 

Wanneer wordt dit verwerkt in het systeem?

Mvg. Raymon 

Hoi @Surface270! Vrijwel alle nieuwe klanten krijgen een actiekorting. Die heb jij in het begin vast ook gekregen. Normaliter geven wij niet zomaar kortingen. Je geeft aan dat een collega die wel toegezegd heeft, maar je hebt nog geen korting gezien. Heb je je abonnement verlengd/aangepast, maar hier nog geen bevestiging van ontvangen? Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?  


Ik heb al telefonisch contact gehad en volgens uw collega wordt het in werking gezet.


Grappig want mocht dit toegekend worden (houd ons op de hoogte aub) dan wil iedereen die klant blijft vermoedelijk ook wel een korting want met zijn allen die van jouw betalen is ook zo raar.


KPN medewerkers aan de telefoon beloven soms van alles, maar de backoffice zit vrolijk alles weer te cancelen. 


Het is en blijft vreemd dat mensen die al heel lang klant zijn de volle mep betalen en mensen die elke twee jaar overstappen overal korting krijgen. Mensen die overstappen hebben al aangetoond slechte klanten te zijn. In Engeland is dit inmiddels ook verboden om bestaande klanten meer te laten betalen als nieuwe klanten. En dat zou ook hier zo moeten zijn 


Als je vaste klant bent krijg je korting wanneer je je abonnement verlengd. Doe ik elk  jaar, en krijg netjes 6 maanden een leuke korting. Gewoon naar de klantenservice bellen. Niet zielig doen, netjes zeggen dat je voor een eventuele korting belt. En of je daarvoor in aanmerking komt. KPN-medewerkers hebben ook een hart. (dat was geen slijmkorting) Dag!


@Diana Lala het logische gevolg is wel dat de abonnementen duurder zullen gaan worden. Dank!!


Graag gedaan!
 

Maar ik denk dat de hoogte van de abonnementen niet ligt aan klantenkortingen die KPN uitdeelt. Er hangt nou eenmaal een prijskaartje aan diensten waar je zelf voor kiest om gebruik van te maken. Maar voordat er een hele blabla iets komt; je hebt gelijk hoor! 


De KPN en ook de andere providers moeten stoppen met kortingen aan vaste klanten te geven.
Degene die er niet om vragen betalen mee aan de korting van een ander, stop er mee KPN en ook de andere providers!

 


Haha ongelooflijk! 🤦🏻‍♀️ Hoe krijgen sommige mensen het voor elkaar om zelfs nog te zeuren, klagen en mauwen over een tv en internet abonnement! Really? Pak eens de fiets, doe kaarsen aan, ga een keertje niet uiteten, doe je sokken 4 dagen achtereen aan, scheelt water. (En geld) Er is zoveel wat je kan doen om een paar euro extra in je zak te houden. Ben je echt serieus een smeekbede op een forum aan het houden omdat je andere mensen geen korting gunt? Maar zelf wel zo min mogelijk voor je abonnement willen betalen. Als je wilt kan ik de helft van mijn korting, die ik gekregen heb van de vriendelijke KPN klantenservice medewerkers, wel aan je overmaken! Als ik jou daar blij mee maak. En het enigszins jouw pijn/frustratie verlicht. En je dan misschien eens over serieuze zaken kan gaan nadenken. Misschien maakt dat jou een leuker persoon, voor jezelf en jouw omgeving. Met je laptoppie lekker in je warme huisje. Maar niet blij. Want je abonnement is te hoog. Hahaha shit man. Ik deel mijn korting graag met je. Straks ben je zo gestresst dat je helemaal niet van je (te hoge) abonnement kan genieten. Ik hoop dat dit het enige is waar je je druk overmaakt. Anders maak je het jezelf wel heel moeilijk om te genieten van dingen om je heen. Kom op joh, even jezelf bij elkaar rapen. Dan kan je lekker naar de Primark ofzo. Daar kun je lekker goedkoop inslaan. Die kleding zit echt heerlijk he? Komt omdat die kleine kinderhandjes zo nauwkeurig hun werk kunnen doen. Wat Maakt het uit dat ze 18 uur per dag kleertjes voor jou aan het naaien zijn. Lekker goedkoop! Daar houden we van! Ik hoor graag waar mijn €10 heen kan. Groetjes! En maak je niet druk!