Skip to main content

Beste KPN

Ik krijg nu een mail over het maand bedrag van een mobiel abonnement maar het bedrag klopt niet,

Ik had het verlengd en ging per September in 

Het maandbedrag zou 17,50 € zijn en dat klopt en de mobiel wie we hebben gekozen was toen 0 euro.

Nu krijgt ik een factuur van 34,39 en blijkt dat de mobiel nu ook berekend wordt en dit klopt niet want doen ik deze heb aangeklikt was hij 0 euro.

Hier gaat iets niet goed.

Kunnen jullie dit in orde maken

 

Alvast bedankt 

 

Met vriendelijke groet 

 

Wim Boom 

Hallo @Wim1972 

 

Gratis mobieltjes heeft KPN niet, dus het lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat je een toestel voor € 0 zou kunnen kiezen op de website van KPN.

Tenzij je gekozen hebt om het toestel in 1 keer af te rekenen zal je altijd maandelijks voor je toestel moeten betalen tijdens de contractsduur.

Weet je zeker dat er geen € 0 bijbetaling stond, dan betaal je op dat moment geen eenmalig bedrag voor een toestel maar wel maandelijkse toestelkosten, dat staat ook vermeld in het kostenoverzicht tijdens bestellen.

 

Heb je dat abonnement met mobiel toestel via de website van KPN of via een andere website besteld?

Als je via een andere website hebt besteld dan zal je ook daar moeten zijn met je klacht.

Je zal toch ook een orderbevestiging hebben gehad, wat staat daar dan op?


Hoi @Wim1972 en welkom op het forum! @GeSp heeft het perfect uitgelegd. Heb je met dat antwoord duidelijkheid gekregen? Ik ben benieuwd!