Skip to main content

In ons appartementencomplex is door installateur glasvezelverbindingen aangelegd. Omdit mogelijk te maken moeten de meterkast openstaan. Inmiddels is de installateur gereed. Ons appartement zijn ze vergeten, kan deze als nog worden aangesloten?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Hurri,

Vervelend dat je nou net bent overgeslagen. Je kan het beste even bellen met KPN Netwerk (0880-06 37 44 bereikbaar tussen 08:30 en 17:00 op werkdagen) . Deze gaan over de aanleg van glasvezel naar de woningen. 

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. foutief telefoonnummer


Hi @Hurri, ik sluit me aan bij wat @Chrizziey aangeeft en wil je aanraden om hier contact over te zoeken met KPN Netwerk, als je dat nog niet had gedaan. Daar zullen ze je hier verder mee kunnen helpen!


Twee links om meer info te krijgen over jouw aansluiting:

 https://www.kpnnetwerk.nl/ en https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search?utf8=%E2%9C%93&address=&commit=Zoek

Mogelijk ken je ze al, toch maar even hier gemeld. 


Hallo @Hurri,

Vervelend dat je nou net bent overgeslagen. Je kan het beste even bellen met KPN Netwerk (088-06 37 44 bereikbaar tussen 08:30 en 17:00 op werkdagen) . Deze gaan over de aanleg van glasvezel naar de woningen. 

Telefoonnummer is al 2 dagen onbereikbaar.


Vreemd @Hurri, zo horen gewoon bereikbaar te zijn 🤔

Is het inmiddels gelukt? Zo nee, dan kan je ook kiezen voor 1 van de andere opties om contact met ze op te nemen! (onderaan deze pagina)


Vreemd @Hurri, zo horen gewoon bereikbaar te zijn 🤔

Is het inmiddels gelukt? Zo nee, dan kan je ook kiezen voor 1 van de andere opties om contact met ze op te nemen! (onderaan deze pagina)

Telefoonnummer is niet bereikbaar, wasrschijnlijk niet in gebruik. Gaat niet over direct melding dat telefoonnr niet bereikbaar is. Typisch Kpn.


Hoi @Hurri 

Er zit een fout in het hierboven genoemde nummer. Er ontbreekt daar een 0.

Het juiste nummer is volgens de KPN Netwerk website:   0880 06 37 44. 


Ah, heel scherp @RBxx, dat heb ik helemaal over het hoofd gezien 😬 Dan is nu duidelijk waarom het mislukte, als je het juiste nummer draait zal je ongetwijfeld wel iemand te spreken krijgen 🙂


Ja @Maja_ , de opmerking “onbereikbaar, gaat helemaal niet over” zette me aan het denken.
Ik vertrouw erop dat @Hurri morgen wel contact krijgt. Ik heb het nummer zojuist even gebeld en krijg direct de computerstem aan de lijn: “Welkom bij KPN Netwerk".


Ja @Maja_ , de opmerking “onbereikbaar, gaat helemaal niet over” zette me aan het denken.
Ik vertrouw erop dat @Hurri morgen wel contact krijgt. Ik heb het nummer zojuist even gebeld en krijg direct de computerstem aan de lijn: “Welkom bij KPN Netwerk".

 Nummer is enkel bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 uur en 17:00uur zie bericht boven, vreemd dat jij wel contact heb.

ik heb het zojuist ook geprobeerd, nummer is niet bereikbaar is de melding. 


@Hurri Heb je wel het goede nummer gekozen 0880 06 37 44 ? Let op de extra 0.

Het nummer is altijd bereikbaar, alleen krijg je nu de computer aan de lijn. Ik heb dat zojuist nog een keer getest. Medewerkers zijn alleen tussen 08 en 17 uur bereikbaar.


Wat vreemd, ik heb het ook even getest en krijg ook direct ‘Welkom bij KPN Netwerk’. Als je het nummer nu juist intoetst is het mij echt een raadsel waarom jij die melding krijgt 🤔


Gistermorgen eindelijk contact, ik wordt terug gebeld door de mensen die de vezel aanleggen.

10 min een Whatsapp, dat de aansluiting nog dezelfde dag wordt gerealiseerd. Inmiddels 2 dagen verder, geen mens gezien.  Top service!


Kunt u via WhatsApp een berichtje terug sturen? Of dat nummer bellen? Tijdens kantooruren...


Kunt u via WhatsApp een berichtje terug sturen? Of dat nummer bellen? Tijdens kantooruren...

@Hurri , als je WhatsApp contact heb gehad heb je in elk geval een 'lijntje' met KPN Netwerk.

Ik heb in het verleden goede ervaringen opgedaan middels contact via Twitter, zie afbeelding. Doe het dan wel via 'Berichten', hiermee heb je een één op één contact met @KPN_Netwerk  zonder dat andere twitteraars mee kunnen lezen. 

 


Gistermorgen eindelijk contact, ik wordt terug gebeld door de mensen die de vezel aanleggen.

10 min een Whatsapp, dat de aansluiting nog dezelfde dag wordt gerealiseerd. Inmiddels 2 dagen verder, geen mens gezien.  Top service!

@Hurri , "Nog dezelfde dag gerealiseerd" lijkt mij op voorhand een niet na te komen belofte. Ik vermoed dat je aanvraag/verzoek nog dezelfde dag in behandeling is genomen, uitvoering kan (helaas!) nog weken op zich laten wachten.  


Balen dat je nog steeds niet weet waar je aan toe bent @Hurri 😕

Ik hoop dat het volgende week weer gaat lukken om contact met ze te krijgen, zodat ze je kunnen vertellen wanneer dit geregeld gaat worden!