Skip to main content

Aai de KPN……

hoofdprijs betalen, en rotzooi ontvangen, en zeer zeker niet eerst vragen of ik al client wel zit te wachten op hun maniertjes om mijn gegevens te beheren, te veranderen tegen mijn zin, om de prijzen te verhogen zonder dat iemand daarop zit te wachten, nog van deze service iets wil hebben

 

Admin: je mag onvrede uiten, maar let wel een beetje op je taalgebruik, zie ook de huisregels

Probeer je iets te zeggen?


Maar verder heb je wel een prettig leven hoop ik?


Hi doeslief, welkom op het forum. 

Wat is hier precies aan de hand? Zou je dat willen toelichten? Ik snap er nu nog niet extreem veel van. Wat voor rotzooi heb je ontvangen? Wat doen we verkeerd met het beheren van je gegevens? 

Ik hoor graag van je. 


Doeslief, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


@Alex_P 

het is misschien handiger om topics open te laten zodat oude berichten niet meer boven in de lijst komen

ik zie hier geen meerwaarde in

sorry maar mijn mededeling en mijn mening

laat het open staan en verdwijnt het automatische op de onderste stapel :blush:


Rotzooi kanalen, curling, darten, fietsen, voel me beledigd door de aantal domme dingen op tv.


Rotzooi kanalen, curling, darten, fietsen, voel me beledigd door de aantal domme dingen op tv.

Dan verberg je die kanalen toch gewoon.


Rotzooi kanalen, curling, darten, fietsen, voel me beledigd door de aantal domme dingen op tv.

Dan zet je de tv toch uit ..

Maar wat bedoel je nou eigenlijk? Over welke zenders heb je het? KPN geeft zenders door maar is niet verantwoordelijk voor de inhoud.