Skip to main content

Vandaag de kpn thuis app geïnstalleerd. Bij het openen met je inloggen maar het herkent mijn wachtwoord niet. Moet volgens mij het wachtwoord zijn wat achterop het modem staat (V10a). 
iemand tips ? 

Hallo @Remcowisman ,

Nee, je kunt inloggen met het wachtwoord van je KPN-ID. 

Inloggen met KPN ID doe je nu extra veilig 

Je gegevens zijn hierdoor beter beschermd tegen misbruik. Je kunt verificatie in 2 stappen aanzetten in de MijnKPN App en web via: 

  1. Profiel 

  2. Inloggegevens 

  3. Verificatie in 2 stappen

  • De 1e keer dat je bij ons inlogt op de MijnKPN App, krijg je een verificatiecode per sms. Daarna kun je inloggen met pincode, touch ID of face ID.

    We adviseren je om Verificatie in 2 stappen aan te zetten. Hiermee houd je hackers buiten de deur. Zelfs als iemand achter je wachtwoord komt, is dat niet genoeg om in te loggen op je account.

 

 


Helaas , het wachtwoord van Kpn-id werkt óók niet…


Dan kun je jouw wachtwoord wijzigen : 

Hoe verander ik mijn wachtwoord voor MijnKPN?

  • Log in op MijnKPN en klik vervolgens op ‘Profiel’. 

  • Onder ‘Inloggegevens’ vind je vervolgens de optie om jouw wachtwoord te wijzigen. 

  • Vul eerst je huidige wachtwoord in en daarna twee keer je nieuwe wachtwoord. 
    Kies voor een sterk en veilig wachtwoord. Naast het gebruik van je MijnKPN wachtwoord is het ook mogelijk om in te loggen in de app met je vingerafdruk, cijfercode of Face ID.

bron : https://www.kpn.com/service/mijnkpn/mijnkpnapp.htm


Halo @Remcowisman 

Voor het inloggen in de KPN Thuis app moet je hetzelfde wachtwoord gebruiken als je voor de webinterface van de Experia Box v10A gebruikt.
Het Admin password van het etiket heb je waarschijnlijk eerder al gewijzigd bij het gebruik van de Experia Box. Gebruik dit gewijzigde wachtwoord ook in de app.


O Chips @RBxx ,

Het gaat kennelijk om een andere app!! Heb ik weer🙃


Hoi @Remcowisman, goed om te zien dat er al hulp toegesneld is in jouw topic! We hebben behulpzame gebruikers hier die anderen graag op weg helpen :)

Halo @Remcowisman 

Voor het inloggen in de KPN Thuis app moet je hetzelfde wachtwoord gebruiken als je voor de webinterface van de Experia Box v10A gebruikt.
Het Admin password van het etiket heb je waarschijnlijk eerder al gewijzigd bij het gebruik van de Experia Box. Gebruik dit gewijzigde wachtwoord ook in de app.

Hoe staat het er nu voor? Ben je verder gekomen met de tips die je hier gekregen hebt?

 

O Chips @RBxx ,

Het gaat kennelijk om een andere app!! Heb ik weer🙃

Och, de bedoeling was goed :grin:


Alexandra, 

nee helaas ben ik niet verder gekomen, het wachtwoord heb ik nooit veranderd, dus het zou moeten werken…maar helaas…

ben nu al klaar met die app…wordt er niet vrolijk van…


Hallo @Remcowisman , het lukt nog wel om met dat ongewijzigde Admin password in te loggen in de webinterface van de Experia Box v10A via  http://192.168.2.254 ?


Nee ook niet, maar al m’n apparatuur staat wel via WiFi gekoppeld met de modem met m’n originele wachtwoord…heel vreemd allemaal 


@Remcowisman Als ik het goed begrijp werken de WiFi gegevens (SSID en WPA2 wireless key) op het etiket dus wel, maar het Admin password niet?

voorbeeld

Dan heeft iemand dat Admin password toch gewijzigd. Als je dat niet weet dan is er helaas maar één manier om er in te komen. Dan moet je de Experia Box resetten met drukknop achter het gaatje naast de aan/uit schakelaar. Daarna is ook het Admin password weer gelijk aan de string op het etiket.

Zie: Apparaathulp Internet - Experia Box v10A | KPN


Bedankt voor alle support…het is gelukt ! Thanks


Graag gedaan @Remcowisman , jij ook bedankt voor de terugkoppeling.


@Remcowisman Super dat 't gelukt is met de hulp van @RBxx en fijn dat je 't laat weten!