Skip to main content

Wij hebben nu al 4x een afspraak gemaakt om de oude aansluiting van 30 mb om te zetten naar het nieuwe glasvezelnetwerk wat een maand geleden aktief is geworden in de weg. Dit loopt steeds vast in het programma wat door u collegas wordt gebruikt,om een afspraak in te plannen. Degene die ik vanavond aan de telefoon had heeft  geadviseerd om het forum te raadplegen.De 5e  KPN medewerker in dit geval. 

De monteur is gepland op 28 december 2020.  staatnog in het systeem hoorde ik vanavond maar ook is er nu weer een monteur gepland op 5 januari 2021  tussen 8 en 9 uur.

Als deze monteur nu hier voor de deur staat op 28 -12 -2020 gaat deze dan het200mb internet aansluiten met de TV s    of gaat dit niet lukken?

Nu hebben ze al 2 x een ticked aangemaakt om het probleem op te lossen en dan bellen ze terug zeggen ze maar dit gebeurt niet.

Ik heb een nu een pakket met 4 mobiele telefoons 1vaste aansluiting voor internet en telefoon en 3 digitennekastjes bij de KPN.    We willen hetzelfde pakket ,alleen nu op glasvezel met 200 mb en 2 tv aanluitingen Bij KPN

Ik heb het gevoel dat er een foutje zit in de afsprakensoftware op mijn adres.

mvrgr, N.D.Enthoven

Dit is inderdaad een vreemde situatie, @N.D. . Er is een aantal keer geprobeerd om dit te wijzigen, maar er zit iets niet goed in ons systeem, waardoor de orders steeds uitvallen. En dan komt er ook geen monteur. Ik ga hier even achteraan om te kijken hoe we die discrepantie in het systeem kunnen verhelpen zodat we de wijziging kunnen doen. Ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug, maar het zal wel na het weekend worden.


Ik heb duidelijkheid voor je, @N.D.!  Er zit inderdaad een discrepantie in het systeem. Het ene systeem vindt dat je 2 Digitenne hebt, de andere dat je er 3 hebt. Omdat beide systemen nodig zijn bij het doen van een wijziging raakt de boel van slag en valt het uit. Dit heb ik nu uitgezet bij een technische afdeling die de discrepantie gaat verhelpen. Met een kleine slag om de arm is de verwachting dat het ongeveer tien dagen duurt om dit te doen. Ik kom er dan ook in het nieuwe jaar bij je op terug. Zodra dit dan klaar is kunnen we de omzetting naar glasvezel en interactieve tv gaan regelen.


Ik zie dat de omzetting inmiddels is ingevoerd, maar nog niet voltooid. Zoals ik het hier zie moet er in de centrale nog wat gebeuren en kunnen we daar op het moment niet bij. Dit wordt in de gaten gehouden door de back office. Die zorgen ook voor verder contact met jou.