Skip to main content

Ook ik heb problemen met de servicetool nieuwe apparatuur. D.m.v. de test is er uit gekomen dat ik een nieuwe Experiabox zou krijgen. De servicetool nieuwe apparatuur blijft (na herhaaldelijk proberen) telkens hangen.

hoi @magdi_a .

Welk modem heb je dan?


@Bart_ ik zag dat u hetzelfde probleem had gezien bij andere mensen


@martijn197108 de modem experia box v8


@martijn197108 de modem experia box v8

Die kan je ook gewoon via 0800-0402 omruilen,


@martijn197108 weet je dat zeker?

 


@martijn197108 weet je dat zeker?

 

In principe kan het wel,Alleen zal niet elke medewerker daar even makkelijk over doen:disappointed_relieved: Maar proberen kan geen kwaad.


Heb je ook als eens de wifimanager geprobeerd om het modem om te ruilen?

Dan moet je wel 60m2 en 1 verdieping aankruisen want anders moet je superwifi kopen(behalve als je superwifi wil,Dan kan je wel een grotere ruimte aankruisen natuurlijk….)


Heb je ook als eens de wifimanager geprobeerd om het modem om te ruilen?

Dan moet je wel 60m2 en 1 verdieping aankruisen want anders moet je superwifi kopen(behalve als je superwifi wil,Dan kan je wel een grotere ruimte aankruisen natuurlijk….)

maar dan blijft het vastlopen als ik dat doe. het zelfde beeld zonder ruilings optie

 

 


probeer dan morgen vanaf 8 uur te bellen via 0800-0402,waarschijnlijk ruilen ze hem wel om.


Hi @magdi_a, balen zeg dat de boel bij jou niet helemaal soepel verloopt :slight_frown:

Ik hoop dat het inmiddels is gelukt om een omruil in gang te zetten via 1 van mijn telefonische collega's!