Beschik over een Experia v9 router. Sinds een kleine maand heb ik 2 WiFi versterkers aangesloten. 1 heeft de functie van de router overgenomen; de andere is ingeplugd op een plek waar de WiFi nogal zwak was. Dat laatste probleem, zwakke WiFi, is daadwerkelijk opgelost. Echter, sinds het plaatsen van de WiFi versterkers valt dagelijks, zonder aanwijsbare reden, regelmatig de WiFi uit. Kan zomaar 4 of 5 keer gebeuren. Duurt soms 10 minuten; dan weer een paar minuten. Is nu alleen met thuiswerken en zeker voor de tentamens van de kinderen heel erg vervelend. Eerst nog wat gedaan aan de Energie-instellingen maar dat mocht niet baten. De andere topics bekeken met een soortgelijke melding; daar las ik alleen dat de WiFi versterker ook een oplossing zou kunnen zijn voor dit probleem. In mijn geval lijkt het de aanleiding te zijn…….
Beantwoord
De standaard gateway is niet beschikbaar
Beste antwoord door Erik van KPN
Zou je de installatieprocedure van de Superwifi's eens willen herhalen. Dat gaat het makkelijkst met de KPN Thuis App. Mocht dat ook geen soelaas brengen, vul dan forumprofiel in en reageer hier weer. Dan gaan we voor de zekerheid ook nog even aan deze kant de boel bekijken.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.