Skip to main content

Ik heb sinds een paar maanden mijn kpn internet opgezegd, maar mijn homepage is nog steeds actief. Ik kan er met ftp niet meer bij, want ik heb geen internet account meer. Hoe krijg ik nu m’n homepage verwijderd? Ook m’n email account kan worden opgeruimd, maar hoe? In het kader van de privacy wil ik geen sporen meer op kpn hebben.

voor m’n mobiele telefoon blijf ik wel klant hoor!  

De emailadressen blijven nog 6 maanden actief. Dat is een provider verplicht, dat is wettelijk zo geregeld. 

De homepage kan een KPN medewerker wel verwijderen. Heeft u uw forumprofiel al ingevuld? 


Hi @remco747! Ik zie nog geen ingevuld Forum profiel… is het verwijderen van jouw homepage nog nodig?

Ik kan je pagina verwijderen. Weet dan wel dat ie niet meer geactiveerd kan worden. We ondersteunen de activatie van homepages niet meer voor particuliere klanten.
Als je wenst dat ik de pagina verwijder, zou je dan je gegevens in kunnen vullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Graag jouw volledige naam, postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is!


Hi Shyrin, zojuist profile verder ingevuld, ik hoop met voldoende detail. Klantnr toen ik nog wel internet/tv van kpn had: *********. Laatste 3 cijfers bank: ***

internetpagina’s kunnen verwijderd worden.

Dank u!

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy