Skip to main content

Wij hebben al enige tijd storingen . De dvs1200 adapters ontkoppelen bijna wekelijks waardoor de wifi versterkers ook niet meer werken. Vandaag is er een monteur geweest die ons vertelde dat hij ons probleem niet op kon lossen. Het ontkoppelen ontstaat waarschijnlijk door een piekspanning in het net waardoor de adapters dus uitgaan. Na het ontvangen van het rapport van de monteur heb ik contact gezocht met KPN die mij vertelden dat het apparaten zijn die allemaal kapot kunnen gaan. Totaal hebben wij drie dvs adapters in huis dus zijn de volgens de KPN alledrie defect. De medewerker aan de telefoon zei dat we met de adapters naar een kpn winkel moeten gaan en daar moeten uitzoeken hoe het probleem opgelost kan worden. Omdat we ons abonnement op dit moment maandelijks op kunnen zeggen komen we ook niet in aanmerking voor de nieuwe super wifi versterkers, die zijn alleen voor nieuwe klanten. Dus zou ik in dit geval eerst mijn abonnement op moeten zeggen, een maand geen tv, internet en telefoon hebben, voordat ik van deze “aanbieding” gebruik kan maken. De dvs adapters heb ik gekocht van kpn dus mag ik verwachten dat ze mij helpen met het oplossen van de problemen, zonder dat dit mij extra geld gaat kosten. Maar dat ziet kpn anders. Wij overwegen dan ook om onze producten bij kpn op te zeggen en een andere provider te zoeken welke wel goede producten en diensten levert.

Hallo @hj.vink , je moet minimaal 6 maanden geen klant van KPN zijn geweest om bij hernieuwde aanmelding als nieuwe klant behandeld te worden.

Als de DVS’en nog geen 2 jaar oud zijn heb je nog garantie en kun je er mee terug naar de KPN-winkel onder overlegging van de aankoopbon.

Bij Devolo kun je de zogenaamde ‘cockpit-software’ downloaden en installeren en daarmee heb je toegang tot de DVS’en om ze te resetten, upgraden, aanpassen enz.

Een onbetrouwbaar stroomnetwerk kan voor onverwachte storingen zorgen, zeker in deze digitale tijd met LED-lampen, dimmers etc.