Skip to main content

Alle diensten doen het niet meer vanaf gistermorgen. We hebben nog de experiabox v8 uit 2009. Lijkt erop dat het modem niet meer opstart. Alle kabels voor en na het modem gecontroleerd en meerdere keren alles opnieuw opgestart en gereset. Op het kastje voor het model brand bij ethernet nu een oranje lampje, was altijd groen zover ik me kan herinneren. Verder moesten we sowieso iedere dag of meerdere keren per dag het modem opnieuw opstarten omdat er geen WiFi verbinding meer was. En soms tegelijk ook geen tv meer. Zojuist een afspraak geprobeerd te maken met een monteur maar lukte niet helaas. Is het mogelijk om de experiabox om te ruilen voor een nieuwer model??

Het snelst is even bellen met de klantenservice 0800-0402. tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken.


of je gaat naar de dichtstbijzijnde KPN winkel, of KPN XL winkel hier hebben ze doorgaans een vervangend modem op voorraad. Neem modem en stroomadapter mee en laat de rest hangen. Hebben ze hem niet meer op voorraad dan kunnen ze je vertellen wat de dichtstbijzijnde winkel is waar hij wel ligt (en misschien leggen ze hem wel voor je apart)


Hi @Willia, wat jammer dat je al langere tijd problemen hebt met je V8 en dat deze er nu helemaal mee opgehouden lijkt te zijn :slight_frown:

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's van de telefonische klantenservice? Of zal ik voor je aan de slag gaan, als dit nog nodig is? Zou je in het laatste geval, je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Ik heb nog geen contact gehad. Heb de gegevens in mijn profiel ingevuld. 


@Willia Bedankt voor je bericht! Het systeem verteld mij dat je en nieuw modem gaat krijgen. Ik heb een omruilafspraak voor je ingepland. Het modem ligt donderdag (pas) voor je klaar bij de bruna. vergeet niet het oude modem in te pakken én mee te nemen. De kabels mag je houden excl. de adapter. For the time being, heb ik je voorzien van 50GB bundels op beide 06-nummers. 
Hou je de mail in de gaten? Hier vind je de informatie over de omruilafspraak terug. :hugging:


Super bedankt, morgen halen we de nieuwe op. Kunnen we eindelijk weer tv kijken. 😁


@Willia Goed om te horen! Laat je het hier vooral weten als we nog iets voor je kunnen betekenen. :blush:


Hoe gaat het met het nieuwe modem @Willia? Alles weer in orde nu? :slight_smile:


Alles in orde, ik verbaasde me alleen dat we op het oude WiFi netwerk verder kunnen, maar blijkbaar wordt dit vanuit jullie zo ingesteld om zo niet alle apparatuur opnieuw te hoeven instellen. Kunnen jullie nog checken of we andere apparatuur hebben die omgewisseld kunnen worden, misschien had ik dit meteen mee moeten pakken maar was op dat moment geen prio1.


@Willia fijn om te horen dat alles het weer doet! Je kan jouw apparatuur laten controleren via deze website. Op het moment ruilen we de Motorola tv-ontvangers om vanwege Netflix. Overige apparatuur in principe niet, behalve als je van abonnement wijzigt en er dan een ruiling nodig is.


Is het gelukt om op de site te kijken?

Uiteraard hoop ik dat al je apparatuur al up to date was, zodat een omruil niet nodig blijkt te zijn :slight_smile:


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat alles nu helemaal naar wens is :relaxed:  Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel!