Skip to main content

Sinds woensdag  13-09-2023 heb ik geen verbinding met wifi of internet in huis. Belagspraak gemaakt. Gisteren gebeld door 0800-0402.

Heb duidelijk gezegd dat de Genexis NT kastje niet meer doet. Maar uiteindelijk moet de monteur mij toch eerst bellen om te kijken of het probleem op te lossen via het telefoon.

Helaas heeft de Genexis NT vannacht niet gehaald, er brandt geen lampjes meer.

En nu maar wachten tot de monteur mij gaat bellen. Hopelijk komt hij vandaag , vrijdag, nog langs. Straks raakt ik mijn mobiel internet bundel op nu het weekend snel nadert.

Heeft KPN een oplossing voor mij?

Dank.

 

Waarom... belafspraak? Waarom word er niet gewoon meteen een monteur ingepland? 

Heeft u een mobiel abonnement bij KPN? Dan kan een KPN medewerker daar extra data aan toevoegen.

Ga er maar niet vanuit dar er vandaag of morgen nog een monteur komt. Dan moet u wel heel veel geluk hebben als dat nog lukt...


@Infi245 de kans dat er vandaag een monteur gaat bellen is ongeveer net zo groot als het winnen van de loterij op de tiende van de maand ben ik bang. Bel weer de klantenservice 0800-0402 en dring aan op zo snel mogelijk een monteur. Ik neem aan dat er geen lampjes meer branden op het modem?!


Helaas vrijdag geloofde de kpn telefonist nog niet dat de (10 jaar oud)Genexis defect is. En ze stuurt eerst een nieuwe adapter om te checken of het aan de adapter lag. Zaterdag kwam t pakket en helaas pas de adapter niet. Weer bellen en vandaag, maandag, kwam de super aardige monteur en hij heeft de Genexis vervangen en alles doet het weer. Binnen 25 min. 

Advies aan kpn:

als de klant aangeef dat er geen lampjes brandt bij de Genexis NT, stel dan ook de vraag: " Wanneer is de Genexis geïnstalleerd?"