Skip to main content

Mijn v10 ging eergisteren kapot. Vandaag twee keer gebeld en twee verschillende verhalen gehoord. Eerste keer kreeg ik te horen dat er een 4g ingebouwd is in de Experia 12 en dat ik het morgen pas kan activeren. Heb toen nog een keer gebeld en toen gaf andere collega dat het wel gewoon moest werken met de 4g modem op de Experia 12 net zoals de oude box v10. Weet niet wat ik nu moet geloven. Weet wel dat ik geen snellere internet heb zoals bij de v10 met de 4g. 
 

Met thuiswerken en kids thuis school is het wel noodzakelijk oude snelheid terug te hebben.

 

An

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Huisannie helaas kan je beide verhalen niet geloven. Er is geen 4G ingebouwd in de Box 12 en het gaat ook niet gewoon werken met het 4G modem. Je hebt echt een v10 of v10A nodig.


Hallo @Huisannie helaas kan je beide verhalen niet geloven. Er is geen 4G ingebouwd in de Box 12 en het gaat ook niet gewoon werken met het 4G modem. Je hebt echt een v10 of v10A nodig.

Dank je wel. Dat lees ik ook overal en had het ook al aangegeven. Ga zo maar nog een keer bellen en oude V10 aanvragen.


Beste @Huisannie, jammer om te lezen dat we het je zo moeilijk maken! Heb je opnieuw gebeld? Is er een V10 besteld voor je? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan even weten? Vul dan ook je forumprofiel aan met je adresgegevens en klantnummer. We helpen je graag!


Beste @Huisannie, jammer om te lezen dat we het je zo moeilijk maken! Heb je opnieuw gebeld? Is er een V10 besteld voor je? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan even weten? Vul dan ook je forumprofiel aan met je adresgegevens en klantnummer. We helpen je graag!

Ja, had afgelopen vrijdag gebeld en zou vandaag weer een v10 krijgen.

An