Skip to main content

Ik heb van de week iemand van Delta over de vloer gehad die kwam bekijken waar de glasvezel aansluiting naar binnen moest komen. Ik kwam er tijdens het gesprek achter dat KPN niet via deze glasvezel mag binnenkomen. Ik ben dus afhankelijk van hun providers. 

Wat gebeurt er als KPN nu ook bij ons in de straat glasvezel komt aanleggen, moet dan mijn tuin weer open? En wat zijn de kansen dat KPN uiteindelijk wel via Delta binnen mag komen? 

De aanleg van Delta glasvezel is nu gratis, dus twijfel of ik het ga doen of niet. Ik wil sowieso gewoon bij KPN blijven met glasvezel. 

 

Welkom bij ons op het forum @HOGu. Wij leveren inderdaad niet via het netwerk van Delta. Of er ook een glasvezelnetwerk komt waar wij wel gebruik van maken weet ik niet. Wij zijn niet de partij die het netwerk aanleggen, dat doet KPN Netwerk. Je kunt jouw adres invullen op hun site en daarmee kijken of er een planning voor is: KPNNetwerk.nl.

Ook kan je je daar aanmelden om op de hoogte te worden gehouden, zodat je een bericht krijgt als er meer bekend is. 


De kans dat KPN ooit via het netwerk van Delta gaat leveren is nagenoeg 0.