Skip to main content

DELTA komt binnenkort bij mij een aansluitpunt aanleggen.

Ik zit momenteel bij KPN, als ik het dus goed begrijp wanneer ik glasvezel internet wil hebben

moet ik mijn internet abo bij KPN dus stopzetten en een abo bij DELTA nemen?

Als uw huidige verbinding niet bevalt komt het daar inderdaad op neer @Bianchi 


@Bianchi U moet niets ! Kpn blijft nog gewoon via de koperverbinding leveren met de snelheden die daar bij horen. Wilt u echter nu perse glasvezel dan kunt u Delta aan laten sluiten, dat een jaartje aankijken en als het toch niet blijkt te zijn wat u ervan verwacht, terug naar de koperverbinding. Heeft u er dus een extra optie bij. 😉


Hi @Bianchi, een terechte vraag. 

Als uw huidige verbinding niet bevalt komt het daar inderdaad op neer @Bianchi 

@Bianchi U moet niets ! Kpn blijft nog gewoon via de koperverbinding leveren met de snelheden die daar bij horen. Wilt u echter nu perse glasvezel dan kunt u Delta aan laten sluiten, dat een jaartje aankijken en als het toch niet blijkt te zijn wat u ervan verwacht, terug naar de koperverbinding. Heeft u er dus een extra optie bij. 😉

Hans en Galdor leggen dit goed uit, waarvoor dank. Als KPN goed bevalt hoef je niet over te stappen, behalve als je daadwerkelijk glasvezel wilt hebben. Dit komt doordat KPN niet via het netwerk van Delta levert. De keuze ligt uiteraard aan jou. 


het is duidelijk, dank je wel voor de reacties.