Skip to main content

Mijn vraag is gisteren kreeg een brief binnen over een e.v.t aanleg van Glasvezel bij 20 % wordt het ingevoerd hoe zit het met mijn abonnement van internet en tv. Ben ik verplicht om daar mee in zee te gaan. Ik wil gewoon bij KPN TOTAAL PAKKET inclusief ESPN is mijn plus mobiel interactie. Komt ik in problemen. Nog een vraag jullie bieden ook Glasvezel inclusief Met gratis tv plus formule 1 abonnement aan €49,95 

Kpn levert niet over het netwerk van Delta. Voor u veranderd er dus niets. https://www.kpn.com/internet/glasvezel/lokale-glasvezelaanbieder/delta-fiber-nederland.htm


Nog een vraag jullie bieden ook Glasvezel inclusief Met gratis tv plus formule 1 abonnement aan €49,95 

A KPN levert bij jouw niet over glasvezel

B De actie met 9 maanden gratis Viaplay voor nieuwe* klanten liep t/m 28 februari.

*Je bent een nieuwe klant als je tenminste een half jaar geen vaste aansluiting van kpn hebt gehad.


Hoi @Theob2november53, je bent niet verplicht om met Delta in zee te gaan. Als je nu een KPN abonnement hebt kan je die gewoon blijven gebruiken zoals die is. Op je profiel staan geen gegevens, daardoor weet ik niet of je nu een abonnement hebt bij ons.

Wij maken, zoals Joep al noemt, geen gebruik van het glasvezelnetwerk van Delta:

Kpn levert niet over het netwerk van Delta. Voor u veranderd er dus niets. https://www.kpn.com/internet/glasvezel/lokale-glasvezelaanbieder/delta-fiber-nederland.htm

 


Nog een vraag jullie bieden ook Glasvezel inclusief Met gratis tv plus formule 1 abonnement aan €49,95 

A KPN levert bij jouw niet over glasvezel

B De actie met 9 maanden gratis Viaplay voor nieuwe* klanten liep t/m 28 februari.

*Je bent een nieuwe klant als je tenminste een half jaar geen vaste aansluiting van kpn hebt gehad.

B klopt niet, op de frontsite van KPN.com staat wat anders.

Wegens succes verlengd: kijk het nieuwe Formula 1®️ seizoen met Viaplay. Gratis bij KPN.

 


Ik zie dat echt nergens meer op http://kpn.com , @Doornekamp33 . Maar wel dit:

 

UPDATE

Oh inderdaad. De voorpagina klopt niet! Elders staat het idd.:

 


@PeterG Gisteren stond er een Smart TV van Philips, zouden ze de verkeerde pagina terug gezet hebben dan.😱😱😱

En ik bedoel echt de frontpagina, dus niet verder dan KPN.com


Heb jij nog (de) oude smiley's in de forum editor, @Doornekamp33 ????

Als ik die neem dan is het deze: 😱. ( echt lelijk, maar ja...)


Die nieuwe emoji´s zijn inderdaad lelijk,Wat mij betreft zetten ze de oude weer terug.

Maar het maakt ook niet heel veel uit,Het is maar een emoji :joy:

PS: @PeterG ,Je kan ook gewoon een screenshot maken met de knop printscreen of in de browser met meestal(bij firefox en edge in ieder geval)ctrl+shift+s :)


Op de PC heb ik de nieuwe smileys, maar op de smart phone had ik de oude, nu ook niet meer zie ik, jammer.😮😮


"Je kan ook gewoon een screenshot maken met de knop printscreen"

Weet ik, @martijn197108 . Maar dan heb ik het hele scherm en niet het relevante deel. 


"Je kan ook gewoon een screenshot maken met de knop printscreen"

Weet ik, @martijn197108 . Maar dan heb ik het hele scherm en niet het relevante deel. 

Met ctrl+shift+s kan je het op maat snijden(bij firefox en edge dus)😉

Maar je doet het hoe je het zelf wil:)


Uitleg over screenshots in een topic over de aanleg van glasvezel, wie had dat gedacht 😃

Laten we Theo z'n originele vraag niet vergeten of laten ondersneeuwen met andere onderwerpen 😉


Vandaag T-mobile aan de deur gehad voor het aansluiten van glasvezel. Ik meldde dat ik wel de aansluiting wilde maar geen abonnement. Dit was niet mogelijk. Volgens mij klopt dat niet. Ik moet toch de mogelijkheid hebben om wel het glas in de woning te brengen maar geen actieve aansluiting via de aanbieder? Ik wil namelijk geen extra aansluitkosten als de aangelegde kabel door de straat naar mijn huis moet. Volgens de verkoper moest ik nu voor een jaar overstappen en dan kon ik daarna weer terug. Dat wil ik niet. Wat is nu waarheid in deze?

Volgens mij mag deze koppelverkoop niet plaatsvinden.


Vandaag T-mobile aan de deur gehad voor het aansluiten van glasvezel. Ik meldde dat ik wel de aansluiting wilde maar geen abonnement. Dit was niet mogelijk. Volgens mij klopt dat niet. Ik moet toch de mogelijkheid hebben om wel het glas in de woning te brengen maar geen actieve aansluiting via de aanbieder? Ik wil namelijk geen extra aansluitkosten als de aangelegde kabel door de straat naar mijn huis moet. Volgens de verkoper moest ik nu voor een jaar overstappen en dan kon ik daarna weer terug.Dat wil ik niet. Wat is nu waarheid in deze?

Volgens mij mag deze koppelverkoop niet plaatsvinden.

Dat mag wel. KPN doet het zo niet. Delta meestal ook niet meer. Maar volgens mij heeft Delta in het verleden dit zo wel gedaan in heel veel gebieden.

En in het buitengebied werkt KPN veel samen met ik meen Glasdraad. Die legt glasvezel aan waar KPN dan over levert. Glasdraad sluit dan wel alle woningen "gratis" aan. Maar er moet vervolgens eerst betaald worden voordat er over geleverd mag worden. Dat is meestal een paar honderd euro, maar kan ook 1000 euro zijn ofzo. Effectief heb je dan dus hetzelfde effect. 


Wat raar @Marc Oh .

Bij een kennis in Haarlem is ODF gewoon naar binnen gebracht met aansluitpunt (in de woonkamer). Maar die kennis blijft gewoon kpn afnemen via DSL. Aansluiting kan 101 Mb/s aan. Z'n abo is 50.