Skip to main content

Deltafiber legt glasvezel aan volgens hun reclame moet ik overstappen , gaat KPN ook glasvezel aanbieden ?

Dag @Arak misschien zal dat ooit gebeuren.  Het plan van kpn is dat iedereen in 2027 glasvezel heeft. Ga er maar vanuit dat het nog even duurt. Op de site kpnnetwerk.nl kan je dd status van jouw adres zien. Als je nu tevreden bent over kpn dan hoef je uiteraard niet over te stappen.  Kpn blijft gewoon beschikbaar over de koperaansluiting. 


Dag @Arak misschien zal dat ooit gebeuren.  Het plan van kpn is dat iedereen in 2027 glasvezel heeft. 

Niet iedereen, 80 % dacht ik. Toch?


Dag @Arak misschien zal dat ooit gebeuren.  Het plan van kpn is dat iedereen in 2027 glasvezel heeft. 

Niet iedereen, 80 % dacht ik. Toch?

Je hebt gelijk @Nick83 . Ik ben overigens bang dat ik bij die 20% zal zitten.


Hoor iets in de wandelgangen over dat ze misschien delta gaan overkopen.
Maar glaspoort is nu ook volop bezig om in buitengebieden en dorpen glas aan te leggen.
Hier in mij buurt worden omliggende dorpen volgend maand al gerealiseerd.


Welkom op het forum @Arak. Wij werken niet samen met Delta, zoals hier kunt lezen: Glasvezel via Delta Fiber of KPN?

Of KPN Netwerk ook een glasvezelnetwerk gaat aanleggen kan je bekijken op hun website: KPN Netwerk.

Wat er in de toekomst gaat gebeuren weet niemand, op dit moment is het antwoord op jouw vraag een nee.