Skip to main content

Bij ons in het dorp zijn ze nu bezig of er genoeg animo is om met deltafiber glasvezel  in zee te gaan.

Ik zou graag overstappen naar glasvezel helemaal met het thuiswerken hapert de koperlijn  wel eens

Nu begrijp ik dat KPN niet mogelijk is omdat ze geen zaken doen met Delta.

 

Mijn vraag is eigenlijk hoe groot is de kans dat KPN of een andere glasvezelleverancier waar KPN wel zaken mee doet bij ons in de buurt een tweede lijn aan gaat leggen of is dat eigenlijk geheel uitgesloten dat dit gaat gebeuren.  

 

Uitgesloten is het nooit, wel dat je achteraan in de rij staat om het eventueel wel te krijgen, men zal eerst zoveel mogelijk de glas loze gebieden aansluiten, meer kans op klandizie.


Hallo @slinl , dat is koffiedik kijken, ik zou gewoon overstappen naar Delta glasvezel en mocht KPN ooit een keer op jouw adres glas gaan leveren, rechtstreeks of via Delta, kun je altijd nog overstappen.

 


Hoi @slinl, welkom bij ons op het forum. Je kunt kijken op de website van KPN Netwerk, als je daar je adres invoert kan je zien of er plannen zijn. Als daar staat van niet, zijn er geen plannen voor. Wij (of KPN Netwerk) zijn niet de enige partij die zoiets beslissen, de gemeente heeft daar ook een belangrijk aandeel in. Zij beslissen onder andere ook of de straten (opnieuw) geopend mogen worden voor de aanleg. 

Wij maken geen gebruik van het glasvezelnetwerk van Delta: KPN en Delta Fiber Nederland.