Skip to main content

De monteur heeft twee superwifipunten geïnstalleerd, omdat hij er maar twee bij zich had. Ik had voor een aanbouw nog een derde nodig. De monteur gaf aan dat ik daar dan voor moest bellen. Nu bel ik en wordt er aangegeven dat zij niets kunnen verzenden en ik er 1 voor €79,- kan bijbestellen. Terwijl een set van 3 €199,- was. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? De kon vrouw gaf aan zet het op het forum daar zitten ook afdelingen van kpn misschien wel weten. Rare gang van zaken maar bij deze.

Hallo @Robin H. Van harte welkom hier. Wat balen dat de monteur slechts twee SuperWifi punten bij zich had. Als ik het goed begrijp, heb je de set van € 149,- aangeschaft bij de monteur? Als je via de webshop bestelt, betaal je voor drie SuperWifi punten € 199,- en voor één los SuperWifi punt inderdaad € 79. Ik kan me wel voorstellen dat je het daar niet mee eens bent. Er valt vast wel iets te regelen. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan ga ik voor je aan de slag.


Hoi, ik heb inmiddels een derde superwifi punt aangeschaft voor €79,-, zodat mijn dochter in de mantelzorgwoning tv kan kijken. Ik heb mijn gegevens aangevuld en hoop dat je hierin nog iets kan betekenen. Dankjewel Natasja.


Dag @Robin H. Duidelijk! Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met mijn voorstel. :slight_smile:


Reageer