Skip to main content

Beste.

Er is vanavond voor de  tweede keer een persoon aan de deur geweest. Met de vraag of er klachten waren over het aanbrengen van glasvezel. 2 dagen daarvoor is er ook een persoon geweest met de zelfde vraag. Nadat ik vertelde dat het bankje stuk was gegaan begon hij meteen over een nieuw abonnement. Toen ik vroeg over een offerte kon hij hem niet geven. Ik vertelde dat ik er maar vanaf zag. Twee dagen later staat er weer zo'n zelfde persoon met groen KPN jasje en tablet met zo'n zelfde verhaal. Toen ik vroeg of hij een KPN pasje had kon hij die niet ovetleggen. Hij had een KPN jasje en tablet zei hij. Dat zegt niets vertelde hem. En ik vertelde dat zijn maatje twee dagen eerder was geweest, en vroeg waarom hij dat niet wist. En dat de mensen het hier in Purmerend purmer zuid het niet vertouwen en het rond gaat via Facebook dat ze hier rond lopen. Hij begon te stotteren en ik vertelde dst hij maar beter kon vertrekken en het handig is om een KPN pasje tevragen. Er zijn mensen hier uit de buurt waar ze al drie keer aan de deur geweest zijn. Als ze voor KPN werken instrueer de mensen wat beter. Zo niet zal de politie ingeschakeld moeten worden

Ja vreemd, mijn schoonzus heeft de hond op zo'n persoon losgelaten. Dat bedelen op zo'n knullige manier , niet kpn waardig. 


Mega late reactie, je topic is er tussendoor geglipt @Jaap Wansleeben: excuses hiervoor! Heel hartelijk dank voor jouw signaal! Ik heb intern navraag gedaan en heb de bevestiging gekregen dat er inderdaad een team actief is in Purmerend. Naar aanleiding van je topic/signaal is er met het team om tafel gezeten en heb ik de goede hoop dat het vanaf nu gaat zoals het zou moeten gaan. Mocht je nog signalen hebben of ergens tegenaan lopen, laat het dan alsjeblieft weten want dan kunnen wij actie ondernemen.