Skip to main content

Hoi allemaal ,

ik heb een probleem met mijn deurbel van LSC ..alles werkte hier prima totdat ik mijn wifinaam had verandert en het meeste heb ik wel weer aan de praat maar krijg met geen mogelijkheid mijn deurbel meer aangesloten in de app op de 1 of andere manier scant ie de qr code niet  en dat moet anders kom ik niet verder iemand tips????

ik heb de bel wel al verwijdert uit de app 

alvast bedankt voor het meedenken

Admin: Eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Heeft u de bel ook af gereset?


ja heb ik al meerdere keren gedaan heb m ook al een dag van het stroom gehaald maar helpt ook niet

 


Hi @marg53 en welkom op het forum! 

Mocht het nog niet gelukt zijn met de deurbel, heb je dan ook met een andere smartphone gekeken of de deurbel daar wel in de app te krijgen is? Of je eigen smartphone herstart? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt. 

Zo niet, wil je dan laten weten welk modem je van ons hebt en of je ook wifi versterkers gebruikt? Je kunt op ons modem resetten artikel plaatjes vinden van de modems die er zijn, zo kun je uitvogelen welk modem je hebt (de instructies uit het artikel hoef je niet op te volgen). 

Ik hoor het graag! 


Hi Sanne,

Het is inmiddels gelukt en het werkt weer heb een harde reset op de bel uitgevoerd toen kon ik m weer connecten.

mvg margien

Â