Skip to main content

Deze week zou, volgens de postcode check, glasvezel worden aangelegd, maar ik heb verder niets gehoord, hoe verder.

Gewoon afwachten. Ze zullen vast wel bij u in de buurt bezig zijn. U komt vanzelf aan de beurt.


Op de check staat deze week ? Graag een echt antwoord.


Toch heeft Nick83 gelijk.

Toen dat op mijn postcode had duurde het nog bijna 6 maanden. 


@Dderksen de eerste aanleg van glasvezel in je wijk wordt gedaan door KPN Netwerk. Neem daar contact mee op als je meer informatie wilt over de aanleg. 🙂


1 grote leugenbende, eerst binnen twee weken, toen binnen een week en nu weer januari/februari, gewoon volksverlakkerij.


ik ken genoeg mensen waren het meer dan 1 jaar heeft geduurd , helaas niet veel aan te doen


kpn meld steeds dat de woning nog moet worden aangesloten maar het maar reeds gebeurd


Beste @Dderksen Kan je wat duidelijker zijn met je vraag?

Want wat wil je dat KPN doet op dit moment?


Wat ik wil is dat kpn verder gaat met het aansluiten in de woning door een monteur van het modem op glasvezel, maar omdat kpn nog steeds er van uit gaat dat het nog niet is aangesloten in huis , komt er niemand.


@Dderksen Zolang KPNNETWERK nog aan zet is kan KPN nog niks doen.

 


Kpn netwerk is klaar wat ik zeg het glasvezel kastje is reeds binnen en getest, er moet nu een NT kastje geplaatst worden en dat is weer kpn 


En sinds wanneer is dat?

Kans bestaat dat KPNNETWERK het nog niet heeft afgemeld.

Dat doen ze vaak per straat of per gebied en dan moet je daar dus op wachten.


Er is reeds een ticket aangemaakt door netwerk


Het kan zijn dat de kabel aan de kant van de centrale nog aangesloten moet worden...


Ook al is het nu in huis dat wil niet zeggen dat het dan gelijk gebruiksklaar is.

 


Dat snap ik, maar abonnement is reeds glasvezel, alle bolletjes zijn groen behalve dat het dan nog in huis moet worden aangesloten, dat is toch gek.


Er is reeds een ticket aangemaakt door netwerk

Hi @Dderksen! Goed dat KPN Netwerk al een ticket heeft aangemaakt. Hebben ze ook laten weten wat de verwachte afhandeltijd is? 


Nop


Dat snap ik, maar abonnement is reeds glasvezel.

Er bestaat geen abonnement speciaal voor glasvezel bij KPN. Er is maar 1 abonnementsvorm. En de geldt voor zowel koper als glas.

Als u het abonnement aangepast heeft, dan kan dat heel goed al ingegaan zijn. Maar dat heeft dan niets te maken met de overgang naar glasvezel 


Toegevoegde dienst(en) of apparatuur

- Extra KPN TV+ Box
- KPN TV+ met tv-zenders incl. 1 KPNTV+ Box
- KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (5 apparaten)
- Glasvezel Upgrade

Verwijderde dienst(en) of apparatuur

- Digitenne Basis Ontvanger
- Interactieve TV met 1 tv-ontvanger
- Extra tv-ontvanger
- KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)


KPN Glasvezel aansluiting in woning maar niemand die het aansluit, krijg te horen dat er geen monteur afspraak kan maken, waarom ?


Hoi @Dderksen 
Ik denk dat je KPNnetwerk.nl moet hebben.

En als dat niet lukt kun je altijd nog even de KPN bellen 0800 0402


Wat denk je tijger, zou dit het beste antwoord zijn om punten te scoren, dacht je niet dat ik dit al allemaal gedaan heb, uren aan de telefoon gezeten, kpn spekken en die vervolgens je gewoon laat stikken.


Wat denk je tijger, zou dit het beste antwoord zijn om punten te scoren, dacht je niet dat ik dit al allemaal gedaan heb, uren aan de telefoon gezeten, kpn spekken en die vervolgens je gewoon laat stikken.

Als je het bovenstaande meteen in je vraag had gezet dan was het duidelijker geweest en had je de snode uitlating richting @huistijger ook niet hoeven plaatsen.


Precies @jimny 🙂

 

Maar @Dderksen , ik lees het nu toevallig weer, ik snap niet dat je nog steeds niet naar Ziggo bent.Dat is echt de beste optie in jouw geval.Ik ben oprecht benieuwd wat je tegenhoud.Je hebt immers weinig te verliezen, gezien de zeer slechte verbinding die je nu hebt.

Koper word niks meer en glasvezel zal nog wel een tijd duren.