Skip to main content

Deze week zou, volgens de postcode check, glasvezel worden aangelegd, maar ik heb verder niets gehoord, hoe verder.

Ik wil waar ik recht op heb en dat kan alleen van binnen uit…. Ik kan altijd nog naar een andere aanbieder, maar eerst mijn gelijk krijgen.


Ik wil waar ik recht op heb en dat kan alleen van binnen uit…. Ik kan altijd nog naar een andere aanbieder, maar eerst mijn gelijk krijgen.

Ik vind dat je lang genoeg bezig bent geweest en dat je nu het beste gewoon kan overstappen.

Uiteraard jouw keuze, ik ben zelf ook vrij principieel en kan me ook wel inleven maar er zit natuurlijk ook een andere kant aan.Je zit elke dag met een slecht netwerk te worstelen en daarnaast ook nog eens vaak je gelijk te halen.Dat kost gewoon echt veel tijd en frustratie en het heeft inmiddels na hele lange tijd nog geen effect gehad.

Bedenk ook dat KPN Netwerk NL een groot bedrijf is en je als individu weinig impact hebt.Er spelen veel dingen en soms is er gewoon niks aan te doen.

 

Ik ben zelf ook de overstap aangegaan en ben zeer tevreden over Ziggo.

Wel mijn advies:

Neem een Mediabox Next i.p.v. de Next mini.Bij een telefonische bestelling of in de winkel is dat nog mogelijk, die mediabox werkt een stuk beter dan de mini.

Neem een gratis monteur die kan zorgen dat het AOP en signaal in orde is.

Meld problemen op het Ziggo forum.Daar word je beslist beter geholpen dan bij de klantenservice.


ik vind de next mini top werken lekker klein zonder coax