Skip to main content

Sinds een paar weken valt de tv en de wifi in huis steeds uit. We hebben een V10 experiabox. Vorig jaar heb ik dit probleem, net al veel anderen ook gehad. Na een update is het toen weer beter gegaan. Vorige week is er inderdaad ook weer een update van KPN geweest maar dit heeft niet geholpen.

De melding op tv dat je een moet switchen van zender helpt helemaal niets. Het modem en/of tv ontvanger van stroom afhalen helpt even maar een poosje later weer hetzelfde probleem.

Hebben meer mensen dit? Wat kan ik doen? Het is naast irritant ook echt vervelend omdat ik vanuit huis les geef en de les steeds onderbroken wordt. 

Wat doen de lampjes op de box? Branden die allemaal?


bedankt dat je wilt helpen Nick,  ik kijk volgend ekeer dat het beeld stilstaat welke lampjes branden op de box

 


Beeld staat nu weer stil.

Lampje V10 services is rood power is groen, internet knippert groen

lampje televisieontvanger is gewoon groen


Gebruik je dit soort dingen? 

 


Beeld staat nu weer stil.

Lampje V10 services is rood

Dan moet een KPN medewerker misschien de lijn eens doormeten. Heeft u glasvezel? 


Nee gewoon kabel


@joep; ja die gebruik ik. Maar er is niet altijd een probleem met de ontvangst, is van de ene op andere dag weer gekomen zonder dat we iets hebben gedaan aan bekabeling of stekkers, dan kan het dat toch niet zijn of wel?


Draadloze verbindingsets zijn heel gevoelig voor ruis op het electriciteitsnetwerk.  Een slechte ledlamp of dimmer of telefoonoplader geeft al problemen.  Test eens een dag zonder de draadloze verbindingsets.  Allemaal even weghalen.  Ik denk dat er probleem dan opgelost is.


Goedemiddag @Angela35,

Mooi om te zien dat @Nick83 en @Joep1965 wat tips hebben kunnen geven! :blush:  Hoe gaat het nu met je diensten? Had je nog zonder draadloze verbindingssets getest?


@Angela35 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het is opgelost. Anders hoor ik het graag!