Skip to main content

Woensdag super fijne medewerker aan de telefoon gehad voor het omzetten van mijn diensten, gister andere lieve man die helaas nog niet in mijn modem kon. Vanmiddag om 14:00 super fijne medewerkster die me zelfs een uur later terug belde na herstel van. Ik hing haar op en toen viel alles uit en weg. Niks veranderd. Dus ik bel opnieuw terug krijg ik een medewerkster aan de lijn en ja ik was het wel zat ja want hoe kan zoiets als alles super is aangesloten vraagt ze doodleuk.. zitten alle stekkers er wel in terwijl ik net vertel dat alles werkte en ik haar fijne collega echt 5 minuten geleden ophang.

 

Sorry hoor maar dan luister je niet naar de klant en zo'n vraag dan ook nog eens stellen. Dan ben je echt oprecht dom. En dan ook nog eens zo ophangen. Bij de honden af.

Zo iemand kan beter niet bij kpn werken.

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hoi @Feem1984, welkom hier. 

Begrijp ik het goed als ik zeg dat je een wegvallende verbinding hebt? Daar heb je over gebeld alleen dat ging niet allemaal goed. Dat is niet zo fijn. 

Wat heb je al gedaan? Het modem opnieuw opgestart? Mocht je glasvezel hebben, heb je ook het glasvezelkastje al stroomloos gehad voor minimaal 2 minuten?