Skip to main content

Goede middag,

 

Ik heb vanmorgen - 10:00 - 11:00 uur - via de chatfunctie een gesprek gehad met de Digitale Assistent Chantal. Hiervan wil ik een transcriptie ontvangen, maar dit schijnt niet mogelijk te zijn, omdat dit niet opgeslagen wordt, zo vertelde een collega die ik erna sprak. Het gesprek heb ik als brutaal ervaren, en dat wil ik toch even aankaarten. Echter, vooraf wordt het volgende aangegeven: Deze chat wordt bewaard ter verbetering van onze service. Het is lastig om erachter te komen waar je je klacht over een chat kunt plaatsen, vandaar dat ik het nu hier post. 

Hallo @SaidaBCS ,

Je kunt een klacht inderdaad hier op het forum indienen. 

Een klacht kun je verder ook via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm

 

Verder kan het ook telefonisch. KPN is gewoon hiervoor bereikbaar via 0800 - 0402. 

 


Dank @Noordzee had ik ook gedaan bij de volgende medewerker, alleen kreeg ik bovenstaande antwoord (gesprek wordt niet opgeslagen). Vandaar dat ik er op deze forum melding van doe.


Je had/(kunt nog steeds ?) zelf ook een schermafdruk kunnen maken van de chat.

Dat zie ik wel vaker hier op het forum dat iemand dat post. 

  


@Noordzee, na een paar minuten wordt er aangegeven (viel mij bij het 2e gesprek op) dat de chat wordt beëindigd als er “te lang” niet gereageerd wordt. Ook van de zijde van de Digitale Assistent overigens. Ik heb nog gekeken of ik de chat opnieuw kan starten, maar dan begin je echt opnieuw toch. Oké dus het is een bekende klacht zo te lezen.


OK, ik kan je verder niet helpen. Iemand van KPN pakt de klacht verder op. Maar dat kan rustig een dag of zes duren voordat je aan de beurt bent. 

 


OK, ik kan je verder niet helpen. Iemand van KPN pakt de klacht verder op. Maar dat kan rustig een dag of zes duren voordat je aan de beurt bent. 

 

Hallo @SaidaBCS ,

Het wachten op jouw beurt duurt inmiddels al een dag of 16. 

Is de klacht wellicht al via een ander kanaal opgelost? 

 


Goede avond @Noordzee,

In antwoord op jouw vraag: nee geen bericht ontvangen. Ik ben een nieuwe chat gestart en de persoon gaf aan dat de chat alleen ingezien kon worden door de medewerker en de daaraan gekoppelde manager. Ik blijf het een vreemde gang van zaken vinden. Het gaat notabene om een gesprek die ik heb gevoerd. Ik vraag niet het gesprek van een ander op. De reden dat ik KPN benaderde was om een station deler in mijn tuin. 


@SaidaBCS Vlak na het voeren van het chatgesprek krijgt de klant de mogelijkheid het gesprek op te slaan. Hierna is het gesprek niet meer in te zien voor ons. Anders hadden we/ik dit graag naar je toegestuurd. 


Ik heb vlak na mijn chat en naar mijn weten binnen 3 uur 3 medewerkers via de chat gesproken. Ik heb de chat functie geopend, maar dit bleek een nieuwe chat. De medewerkers gaven aan dat het niet meer mogelijk was, zoals eerder omschreven.


@SaidaBCS Als het gesprek ná afsluiten niet meteen wordt gedownload is het niet meer mogelijk. Dat het helemaal niet meer mogelijk is, dat wist ik niet en zou ik moeten navragen. Tip: Als je zwart-op-wit bewijs wenst in de toekomst, dan is een print-screen een goede oplossing.
Gezien de reden waarom je het transcript wil hebben. Ik kan een klacht voor je indienen over de medewerker als je dit wenst? Dan wordt dit intern opgepakt.