Skip to main content

Ik had een afspraak bij de KPN-winkel in Deventer. Ik wilde de afspraak afzeggen. De bevestigingsmail met mijn afspraakcode had ik uitgeprint. In dei mail stond een link om de afspraak te annuleren. Aangezien de mail niet meer aanwezig was wilde ik de afspraak op een andere manier afzeggen (wel zo netjes). Op de website geen mogelijkheid gevonden om contact op te nemen met de winkel in Deventer.

Geprobeerd via 0800 0402. Een vriendelijke Rik aan de telefoon, maar hij zag geen mogelijkheid om mij te helpen. Hij zag ook geen mogelijkheid om mij te voorzien van een mailadres of telefoonnummer van de winkel in Deventer.

Ben dus niet aangekondigd niet verschenen op de betreffende afspraak. Hiervoor mijn excuses, maar wel heel bizar dat je niet op de een of andere manier zo’n winkel kunt bereiken.

Hoi @losoto, welkom. 

Natuurlijk geeft het niks dat jij niet bent komen opdagen. Kan gebeuren, helemaal wanneer het lastig is om de winkel te bereiken. Helaas is het niet mogelijk om direct contact op te nemen met een specifieke winkel. Zeker in corona tijden is het een goed idee om het annuleren van een afspraak makkelijker te maken. Ik ga kijken of we dit in het verbeter proces mee kunnen nemen. Bedankt voor jouw bericht.


Het is niet mogelijk om een afspraak af te zeggen in een KPN winkel te Almere.

Via de web side lukt dat niet, afspraak maken is duidelijk, maar afspraak afzeggen is niet mogelijk.

Ik vind dat een groot tekortkoming. Straks wacht er iemand in de winkel voor niets.

Maak de web side zodanig dat afspraken afzeggen mogelijk wordt.