Skip to main content

Afgelopen maandag heb ik de over gestapt naar KPN televisie internet en telefoon. Werkt niet want er moet wat in een patch kast aangepast worden. Dit is na een uur bellen en er twee keer uit gegooid te zijn. Wachttijden 15 minuten.  Dat duurt een week om de patch kast aan te passen. Vervolgens is er een aanbod gedaan om op mijn KPN mobiel een uitbreiding te geven op internet verbruik om toch te kunnen tv kijken door dit te streamen naar de tv en te kunnen mailen. Ik ontving dit bericht: 

 

Beste klant, u kunt op dit moment uw internet thuis niet gebruiken. Wij begrijpen dat dit vervelend is. Daarom krijgt iedereen die op uw adres woont gratis 100 GB internet in zijn of haar mobiele abonnement van KPN. Deze bundel is direct actief en 1 week geldig. Groet, KPN

 

inmiddels al dagen geen data ontvangen. Ervaringen zijn tot nu toe dramatisch slecht. Wie heeft ook deze ervaring en wat kun je er aan doen?

@Funnybass Is de 100gb nooit aangekomen?

Of als  deze op is gaat dat niet vanzelf aangevuld worden maar zal je daar even om moeten vragen.


Hoi @Funnybass, die zou er eigenlijk direct op moeten staan! Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi @Funnybass, die zou er eigenlijk direct op moeten staan! Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Het profiel was al ingevuld


Er staan inderdaad wel wat dingen op je profiel @Funnybass, maar geen adresgegevens of iets anders waarmee ik jouw aansluiting kan achterhalen. Zou je dat er aan toe kunnen voegen zodat we daarmee aan de slag kunnen?


Ik zie niet waar ik meer gegevens kan toevoegen. Wat wil je weten?


Overigens nog steeds niets ontvangen. Hou mijn hart vast of de rest wel gaat lukken. 

 


Ik heb wel een bevestiging ontvangen dat de monteur a.s. maandag langskomt.

 


@Funnybass : Op je profielpagina kun je ook postcode en huisnummer invullen. Die zijn essentieel voor ons om je verder te kunnen helpen.

Kun jij die er bij zetten en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?