Skip to main content

Al 2,5 uur werkt mijn direct online pakket niet , ondanks meerdere keren bellen met de KPN robot om op te waarderen.

 

Ik zit al sinds het begin van mijn abonnement op 1 mei op een noodpakket, dus je kan je vast voorstellen dat ik hier behoorlijk chagrijnig van wordt. Dit is het tweede noodpakket dat ik heb gekregen, de andere heb ik in juni teruggestuurd dus als die nu wordt opgewaardeerd door de robot snap ik dat mijn huidige niks doet.

 

Ik ben erg teleurgesteld en verbaasd dat zelfs de noodoplossing mij uren van mijn dag kost om achteraan te bellen en online te onderzoeken hoe ik het op moet lossen. Ik ben sowieso elke week wel een uur kwijt aan bellen met KPN, KPN Netwerk en sindskort de onderaannemer van Netwerk. Graag zie ik dat ik morgen weer internet heb als ik terugkom van werk, want zo kan ik thuis niet normaal studeren en ook niet ontspannen.

 

Mvg,

 

Teun

Hi @T.J.O.! Dat is geen leuke situatie. Is het ondertussen gelukt de extra MB's bij te schrijven? Het kan na je aanvraag maximaal 24 uur duren voordat de nieuwe bundel is bijgeschreven. Hou hier dus rekening mee bij het aanvragen. 

Ik hoor graag van je of verdere hulp nog nodig is.