Skip to main content

Ik zit nu al 3 dagen zonder internet, ik heb een paar keer gebeld en telkens wordt mij gezegd dat het opwaarderen van de 50GB onderweg is, bundel is echter nog steeds niet binnen. 

 

@Issa2022 Dat is natuurlijk een vervelende situatie en ik loop dat meteen even voor je na. Zou je dan jouw profiel kunnen invullen met jouw abonnementsgegevens? En dan in het vakje “Persoonlijke opmerkingen het mobiele nummer van de router kunnen noteren en mij hier een seintje willen geven? Dan kijk ik even met je mee! 


Hoi Remco,

ben blij met je snelle reactie iig. 
ik heb geen mobiele internet van kpn, enkel tv en internet. Voor de rest ik zou niet weten wat ik nog meer moet invullen in mijn account. 


Het noodpakket is gekoppeld aan jouw adresgegevens van het vaste abonnement. Ik wil dit dan graag nalopen maar zonder deze gegevens is dat voor onmogelijk. Als je de adresgegevens van je vaste abonnement in jouw profiel zet dan kijk ik even mee.

 


Heb ik net gedaan als het goed is! Wil je even checken aub?


@Issa2022 Dat is helemaal goed gegaan! Ik heb je abonnement kunnen achterhalen en mijn collega's van een achterliggende afdeling een mail gestuurd en verzocht om de bundel weer op te waarderen. Zodra ik daar een antwoord op heb zal ik dat met je delen!


Ik heb gisteren gebeld en zou vandaag in de ochtend de bundel krijgen. Helaas nog niets. 
hopelijk gaat het nu wel lukken om het juiste Sim kaart op te waarderen. Dank alvast! 


We houden contact. Ik stuur je meteen een berichtje zodra ik iets hoor!


@Issa2022 Ik heb een berichtje gehad van mijn collega's gisteren, als het goed is zou de bundel nu opgehoogd moeten zijn!


Ja dat klopt! Dankje wel!


Top! Dan wens ik je een goed weekend en post gerust nog even een berichtje als we iets kunnen doen!