Skip to main content

Gisteren direct online pakket ontvangen. Stappen gevolgd. Helaas geeft kastje andere signaalnaam dan op sticker vermeld staat. Kan dus met pasword niet inloggen. KPN gebeld, kan niet helpen. Nu is mail gestuurd naar afdeling hoe op te lossen. 

Hoi @ToPa . Welkom op het forum.

Weet je al iets meer?


Hallo Erwin, Nee ik zou antwoord krijgen binnen 24 uur. Helaas niks ontvangen.


Edit. Dit noodpakket heb ik gekregen omdat het modem niet aangesloten kon want monteur kan pas maandag komen. Om toch internet te hebben kreeg ik netjes van jullie dit noodpakket. Mijn mobiele gb zijn op bij andere provider. Ik heb een zaak aan huis. Zit nu dus giga in de knoei. 


@ToPa . Dat klinkt allemaal vrij waardeloos.  Als het noodpakket niet werkt kun je toch het beste bellen.  Hopelijk kunnen ze dan een nieuwe sturen.


Het is idd totaal waardeloos. Zeker daar een betreffende afdeling een mail heeft over dit probleem en gewoon niks laat horen. Verder heeft Dhr die ik gesproken heb het in zijn agenda gezet en doet er vervolgens ook niks meer mee. En dan moet ik maar blijven bellen? En een nieuwe sturen had bij het 1ste telefoontje toch ook al gekund. Ik hoefde ook niet naar een kpn winkel want die konden me ook niet helpen volgens de werknemer.