Skip to main content

Ik probeer sinds vrijdag mijn direct online pakket op te waarderen maar dit lukt maar niet. 2 x via de automatische service geprobeerd via bellen. En 1 keer een medewerker dit laten doen. Maar nog steeds geen internet..

Dat is erg vervelend en natuurlijk niet de bedoeling. Heeft het al wel eerder gefunctioneerd en gaat het dan puur om het toekennen van de extra databundel. Ik kan zo'n verzoek om extra data ook doorzetten naar mijn collega's. Zou je dan ook het nummer van het kastje wat je vans ons hebt ontvangen in jouw profiel kunnen zetten en mij hier een seintje kunnen geven dan kijk ik even mee.


Dat is erg vervelend en natuurlijk niet de bedoeling. Heeft het al wel eerder gefunctioneerd en gaat het dan puur om het toekennen van de extra databundel. Ik kan zo'n verzoek om extra data ook doorzetten naar mijn collega's. Zou je dan ook het nummer van het kastje wat je vans ons hebt ontvangen in jouw profiel kunnen zetten en mij hier een seintje kunnen geven dan kijk ik even mee.

Heb hem erin gezet. Hij functioneerde eerst wel maar is gestopt met werken.


Dank je! Ik zie dat het saldo inderdaad op is en ik heb meteen een verzoek ingediend bij de collega's van het Backoffice om extra data te activeren op het nummer. De databundel zal dan binnen 24 uur geactiveerd worden.