Skip to main content
Beantwoord

Direct online pakket opwaarderen

• September 12, 2021
  • 9 reacties
  • 167 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een direct online pakket die nog 25% overheb. Dus ik zit nu op 70Gb van de 100.

Kan dit aub opgewaarderd worden?

Afspraken van monteur is al 2x verschoven en de 3e keer kan ik pas over 2 weken.

Dankuwel voor uw hulp alvast

Beste antwoord door Marcia van KPN

Wat rot dit! Ik zie dat je vanmiddag opnieuw contact hebt gehad en dat mijn collega het nog eens aangevraagd heeft. Is het inmiddels wel verwerkt? Zo niet, wil je het simkaartnummer van het direct online pakket in je profiel zetten? Dan ga ik er op een andere manier voor je achteraan!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Richard2000, welkom! Ik heb een verzoek tot het opwaarderen van het noodpakket ingediend. Dat wordt binnen een werkdag verwerkt, dus ik verwacht dat het morgen toegekend wordt. Je krijgt daar dan ook nog een sms van.

• Auteur
  • Topper
  • September 14, 2021

Het is nu 2 dagen geleden en het opwaarderen is niet doorgekomen.......

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 14, 2021

Wat rot dit! Ik zie dat je vanmiddag opnieuw contact hebt gehad en dat mijn collega het nog eens aangevraagd heeft. Is het inmiddels wel verwerkt? Zo niet, wil je het simkaartnummer van het direct online pakket in je profiel zetten? Dan ga ik er op een andere manier voor je achteraan!

• Auteur
  • Topper
  • September 14, 2021

Heb ik net gedaan.

• Auteur
  • Topper
  • September 14, 2021

Bijnaaaa...dat worden slapeloze nachten:sob:

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik zie dat er vanmiddag wel een nieuwe bundel bijgeplaatst is gelukkig! Dus geen slapeloze nachten als het goed is (tenzij je nou de hele nacht gaat netflixen:sweat_smile: ). Maar er staat dus een tweede bundel op. Die zal ingaan zodra deze op is!

• Auteur
  • Topper
  • September 14, 2021

Ooh werkt dat zo.....moet eerst op en en dan opwaarderen.....🤣🤣

• Auteur
  • Topper
  • September 15, 2021

Update: Ik heb lekker geslapen😴😴

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Goed om te lezen:laughing: