Skip to main content

Het direct online pakket moet opgewaardeerd worden. Ik heb al een paar keer gebeld en de ene collega zegt hij doet het direct en de ander de volgende dag is het bruikbaar, maar ik heb nog steeds geen internet. Gisteren wel dit sms’je 2x gehad. Ergens gaat we iets mis. Zie foto voor Sim kaart nummer heb echt internet nodig voor werk. 

Best klant, u heeft een verzoek voor het opwaaarderen van het Direct Online Pakket gedaan. Zodra u het apparaat in gebruik neemt, zal er 50GB aan geheugen beschikbaar zijn. Zo niet, wilt u ons het 13 cijferige nummer sturen van de simkaart op DOP@kpn.com? Dan waarderen wij de juiste SIM voor u op. Mvg, KPN

Admin: foto met privégegevens verwijderd

Hoi @Irisdeventer 
Waarom stuur je dit niet naar het vermelde e-mailadres?
En je zet dit op een openbaar forum iedereen kan dit lezen, da's niet handig.
Haal die foto binnen het uur weg door rechtsonder je bericht op de drie puntjes (...) te klikken en kiezen voor bewerk. 
Na een uur kan het niet meer.


@Irisdeventer . Zou je die gegevens naar het e-mail adres willen mailen, zoals @huistijger  adviseert? Ook even je postcode en huisnummer en klantnummer er bij zetten. Dan komt het vanzelf goed. 

Heb je ook nog een mobiel nummer bij KPN? Want dan kan ik daar wel een gratis bundel voor je opzetten.


@Erwin_ ik heb 2 dagen geleden al naar dat e-mail adres gemaild, maar geen reactie en geen internet. Is er nog een andere manier?

Ik heb geen telefoon abonnement bij KPN. 


Ik zie dat je telefonisch contact hebt gehad en mijn collega heeft een aanvulling aangevraagd. Ik weet niet of ze die in het weekend verwerken maar maandag zou ie er sowieso bij moeten komen te staan.