Skip to main content

Ha allen,

Ik woon in een nieuwbouw woning en ben aan het wachten tot ze mijn glasvezel komen aansluiten. Ik heb voor nu dus een Direct Online Pakket. Super fijn! Nu is mijn 100gb op en heb ik dit weekend 3x geprobeerd hem op te waarderen door te bellen naar het nummer wat overal beschreven staat. Hij zegt dat het verzoek is geaccepteerd. Ik heb echter nog steeds geen internet en ook nergens een bevestiging gehad van het  opwaarderen. Kunnen jullie me daarmee helpen?

Alvast bedankt!

Demi

Ha @Demi.ipe, welkom! Jammer om te lezen dat het niet opgewaardeerd wordt! Doorgaans wordt dit meteen verwerkt als je dit via de ‘computer’ via 0800-0402 aanvraagt. Jij hebt echt een mifi router/dongel van ons gekregen en het gaat niet om een gratis weekbundel op jouw mobiele abonnement toch? En je hebt via het menu ingesproken dat je je Direct Online Pakket wilt opwaarderen? Toen kreeg je de bevestiging, maar er gebeurt niets? Ik kan het ook handmatig aanvragen voor je. Dat kan evt. ook via de collega bij 0800-0402. Dat duurt echter maximaal 1 werkdag, dus staat er niet meteen op. Wil je het me laten weten als dat nog nodig is?


Ha Marcia,

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb inderdaad een mifi router gekregen van jullie. Mijn mobiele abonnement heb ik elders. Ik heb inderdaad via het menu ingesproken dat ik wilde opwaarderen. Ik kreeg de bevestiging via de telefoon dat het verzoek was goedgekeurd en dat ik per sms een bevestiging zou krijgen. Deze sms heb ik nooit ontvangen. Als je het voor mij kan aanvragen zou dat ook heel fijn zijn!

 

Alvast bedankt!


Bij dezen heb ik de bundel voor je aangevraagd! De bevestiging gaat inderdaad naar het telefoonnummer dat je in je profiel hebt staan. Moet dus goed komen! 


Ha Marcia,

We zijn inmiddels 1 dag verder en ik zit nog steeds zonder internet. Ik heb ook nog steeds geen bevestiging ontvangen via sms?

Hopelijk kun je me verder helpen!

Groetjes, Demi


Ik heb een medewerker telefonisch gesproken via de klantenservice vandaag deze zou er weer 100gb opzetten.. maar helaas. Ik kom thuis, nog steeds geen internet! Mijn internetbundel van mijn telefoon gaat er zo heel snel aan. Ik kan zo ook niet thuiswerken. Kunnen jullie z.s.m. met een oplossing komen? 


Wat ontzettend rot dat dit steeds niet goed gaat! Is het nu inmiddels wel gelukt? Anders moet ik dit escaleren, ik begrijp dat het niet te doen is op deze manier!


Ha,

Ik zit momenteel al 3 dagen zonder internet. Vier medewerkers hebben me te woord gestaan via de telefoon dus ik probeer het hier nog maar een keer.

Wij hebben een noodpakket Digitaal Online. De 100gb van de MiFi is op maar we hebben nog geen glasvezel, dus willen we het ophogen. Dit hebben we zelf geprobeerd, lukte niet. Via de telefoon met een medewerker lukte ook 3x niet. Net weer iemand gehad die zegt dat het zou moeten werken. Maar nee nog steeds geen internet.

Kan iemand me helpen?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


Hi Marcia,

 

Nee werkt nog steeds niet! Heb ondertussen al 4 mensen aan de lijn gehad.. maar nog steeds niks. Fijn dat je wil helpen! Zit nu al 3 dagen zonder internet 


Zou je het betreffende simkaartnummer in je profiel willen zetten? Wellicht is daar iets mee aan de hand. 


Ik heb hem bij mijn profiel onder 'persoonlijke opmerkingen' gezet! :)


Perfect. Ik ben erachteraan gegaan en hou je op de hoogte. Excuses voor het ongemak!


@Demi.ipe ik lees dat er inmiddels contact met je geweest is. Waarom het nou niet lukte, is niet aangeven. Heeft mijn collega het daar wel met jou over gehad?


Ha Marcia,

Ik ben inderdaad gebeld en heb een sms gehad (dat had ik nog niet eerder gehad). Ik ben zelf nog niet thuis geweest dus heb nog niet kunnen checken of het werkt. Ze heeft niet gezegd waar het aan heeft gelegen. Hoop dat het werkt als ik straks thuis ben! Ik laat het nog weten of het nu werkt ja of nee :)

Groetjes!


Ha Marcia,

Ik weer internet! Geen idee hoe, maar het heeft gewerkt gelukkig. Bedankt voor je snelle hulp :)


Jij bedankt voor je geduld!