Skip to main content

Hallo, ik heb sinds een tijd het Direct online pakket van jullie omdat ik op een glasvezel aansluiting wacht. Nu ben ik door mijn 100GB heen van de mobiele wi-fi die ik heb gekregen. En gebeld om hem laten op te waarderen. Maar dat is tot heden nog niet gebeurd. 

En is het normaal dat ik alleen NPO 1,2&3 kan zien met het direct online pakket? (Ik ontvang alle zenders alleen heb ik geen abbonoment er voor zegt tie)

Bedankt,

Hoi @Edjan Z, welkom bij ons op het forum. ik zie inderdaad dat het wachten is op de aansluiting. Ik zie ook dat er gisteren een nieuwe extra bundel is aangevraagd voor jouw mobiele nummer. Het toevoegen daarvan kan tot een werkdag duren, dus als die nog niet actief is zal die in de loop van vandaag actief worden.

Met Digitenne zou je inderdaad meer zenders moeten kunnen kijken dan alleen de eerste 3 zenders. Heb je dat ook al bij de telefonische collega's (0800-0420) aangegeven? Met het CAS-ID van de Digitenne ontvanger kan een verzoek worden gedaan om de andere zenders ook te activeren.


Hallo,

Bedankt voor de reactie, ik zal vandaag nog even de extra GB's afwachten. Ik heb via de telefoon het al 2x aangegeven. En het zou binnen 1 werkdag opgelost zijn. Maar ik ben nu al een week verder. En zit ik nog met de 3 zenders. Kan ik via hier de CAS-ID doorgeven?


Binnen een werkdag wordt het toegevoegd inderdaad @Edjan Z, het lijkt te worden toegevoegd aan het mobiele nummer wat eindigt op 550. 

Het CAS-ID kan je op je profiel toevoegen bij "Persoonlijke opmerkingen” en daarna een seintje geven, dan weten we dat we voor je kunnen kijken.


Ik heb de CAS nummer toegevoegd. 

Het nummer wat eindigt op 550 is het nummer waarmee ik naar KPN heb gebeld. Maar dat is mijn prive nummer. En dus niet het nummer/simkaart wat ik bij de direct online pakket heb gekregen (die ik op mijn profiel heb gezet) die simkaart heb ik in het wifi kastje gedaan wat bij de direct online pakket zat. Daar moeten de GB's bijgevoegd worden. 


Ik heb de CAS nummer toegevoegd. 

Het nummer wat eindigt op 550 is het nummer waarmee ik naar KPN heb gebeld. Maar dat is mijn prive nummer. En dus niet het nummer/simkaart wat ik bij de direct online pakket heb gekregen (die ik op mijn profiel heb gezet) die simkaart heb ik in het wifi kastje gedaan wat bij de direct online pakket zat. Daar moeten de GB's bijgevoegd worden. 

Bedankt voor het toevoegen van de benodigde gegevens @Edjan Z :)

Ik heb net een verzoek ingediend om de Digitenne ontvanger te activeren want dit lijkt inderdaad niet goed te gaan. Zodra we hier terugkoppeling op krijgen dan laten we je dat direct weten.


Alvast bedankt, ik hoop dat het gaat werken. Ik vraag me dus nog wel af hoe het zit met de GB's ? Ik heb het nummer in de opmerkingen gezet op mijn profiel. 


Als het goed is, zijn de MB's inmiddels bijgeschreven. 


Hardstikke bedankt! De GB's zijn bijgeschreven. Alleen heb ik nog geen zicht op de andere zenders behalve de melding dat ik er geen abbonoment voor heb. 


@Edjan Z goed dat je de data hebt! Ik heb ook een verzoek voor je gedaan de Digitenne zenders te activeren. Laat de ontvanger aan. Je televisie zelf hoeft niet aan te blijven. 

Laat je hier weten of je binnen 24 uur alle zenders weer hebt?

 


Bedankt! , ik zal het laten weten over 24 uur als ik de zenders kan bekijken of niet.

 


Hallo, 

De zenders doen het! Hardstikke bedankt. Nu nog wachten tot de glasvezel word aangesloten 😉

 


@Edjan Z top! Blij dat dit in ieder geval is opgelost. 🙂